Santa Cecília

Dilluns 22 de novembre va ser el dia de Santa Cecília, el dia de la música i a l’escola vam celebrat com cal.

Per aquest motiu, dilluns a la tarda van venir algunes famílies i mestres a tocar instruments en diferents llocs de l’escola i hem pogut assistir a diferents petits concerts per l’escola.

En primer lloc van anar al menjador de l’escola on hi havia en Xavier, el mestre de música amb un amic seu i ens van fer un petit concert.

En segon lloc vam anar al gimnàs de l’escola on hi havia una petita part del grup de timbalers i ens van explicar breument algunes coses sobre el tipus de música que toquen, van tocar una estona i vam ballar i també ens van deixar tocar els instruments.

Per últim, van anar al vestíbul de l’escola on hi havia algunes famílies i també van tocar instruments i vam cantar algunes cançons.

Vam passar una tarda ben divertida i vam gaudir molt dels petits concerts a l’escola.

En acabar vam sortir al pati on vam acomiadar una mestra de l’escola que s’ha jubilat. Li vam cantar una cançó tots plegats i el grup dels timbalers va tornar a tocar passant per davant de tots els nens i nenes de l’escola.

Cliqueu a la imatge per veure més!

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.