Vine a Mataró

Aquí teniu la  pel·lícula que els Esquirols hem fet de la nostra ciutat, Mataró. I escolteu la cançó que hem inventat. Esperem que us agradi.

Projecte: Les joguines òptiques

En Curial ha sigut protagonista

En Curial ha portat l’àlbum amb moltes fotos. Hem vist fotos de quan era un bebè  i de quan era petit. Ens ha  agradat molt la seva foto banyant-se amb la banyera plena d’escuma. Que divertit!!

A en Curial li agraden molt els Gegants, els petards i la gresca. Les Santes és la seva festa preferida.

A en Curial també li agrada tocar la bateria, mirar contes. I s’ho va passar super bé al Bosc Vertical per celebrar l’aniversari de la Vinyet.

En Curial també ens ha portat moltes joguines i una màquina per fer gominoles. També ha portat el llibre del seu nom.

Moltes  gràcies Curial. Has sigut un gran protagonista.

PETE THE CAT

El passat dimecres els Esquirols van rebre la visita d’alguns alumnes de l’institut Laia L’Arquera. Els nois i noies van explicar el conte: Pete the cat: I love my white shoes“. I posteriorment, van fer diversos jocs, tots ells relacionats amb la història del conte.

En Pedro ha sigut protagonista

En Pedro ens ha explicat moltes coses molt interessants. Ell va néixer a Xile i ens ha ensenyat fotos de quan estava allà . Però ens ha dit  que està molt content d’haver vingut i de viure a Mataró.

A en Pedro li agrada molt disfressar-se, dibuixar, veure pel·lícules , cuinar galetes amb la mama. El seu conte preferit és el dels tres porquets.

En Pedro és molt  aventurer , perquè li agrada muntar a cavall, anar en trineu a la neu i pujar als arbres.

Ens ha portat moltes joguines i contes per compartir. Moltes gràcies Pedro!!!

Continuem fent racons

Aquest tercer trimestre continuem fent racons. Aquestes són les noves propostes:

Racó de la pissarra: Escrivim a les pissarres individuals de guix

Racó de construccions: Decotres

Racó de Llengua: Composem els noms dels personatges de la llegenda de Sant Jordi

Racó de traç: Resolució i traç del laberint

Racó de plàstica: Creació lliure amb plastilina

Racó del joc simbòlic: Titelles

Racó de matemàtiques: Relaciona el barret del bolet o copa de l’arbre segons el nombre que indica el peu.

Racó de l’ordinador: Escrivim utilitzant el teclat

Racó de psicomotricitat fina: Fem punxa als llapis i colors

Racó de la biblioteca: Gaudim del conte que vam guanyar als jocs florals i altres contes nous.

Racó d’experimentació: Experimentem amb l’escuma d’afaitar

L’Oriol Mir ha sigut protagonista

L’Oriol ens ha ensenyat moltes fotografies de quan era bebè  i fotografies més actuals. A totes surt simpàtic i rialler, tal com es mostra sempre a classe.

A l’Oriol li agrada molt disfressar-se, jugar amb la sorra,amb els cotxes o amb els playmobils.

Però el que més li agrada a l’Oriol ésestar amb la seva família, jugar amb els seus germans, fent el joc dels petons, abraçades i pessigolles.

Colònies a Dom Bosco

Les Colònies a Dom Bosco han sigut una experiència molt divertida i emocionant. Hem fet un munt d’activitats d’entrenament per ser bons astronautes . Hem  ajudat   l’astronauta a recuperar la seva nau i  per la nit hem sortit amb els nostres lots per trobar les peces de la nau. La nit va acabar amb un munt de riures i jocs a l’habitació, on hem dormit  en lliteres.

L’endemà  hem fet  més activitats i, ja per la tarda, vam agafar l’autobús que ens va portar de tornada a Mataró.

Fem psicomotricitat amb globus!

Els esquirols ens ho hem passat genial fent psicomotricitat amb globus. Hem jugat a jocs diferents, com per exemple, a tirar-lo ben amunt i també a transportar-lo d’un lloc a l’altre sense utilitzar les mans!

“Ets especial”

El passat dimarts vam poder gaudir de l’espectacle “Ets especial” al teatre Monumental.

Amb en Landry el Rumbero vam gaudir d’un espectacle de rumba catalana que ens va encantar. Si veieu el video, entendreu perquè.