FEM JOCS COOPERATIUS

English Esquirols!

Aquí teniu un recull de fotos i vídeos que il·lustren el treball que hem fet al llarg d’aquests darrers mesos en les nostres sessions d’anglès. Molt bona feina, Esquirols!

Esquirols ENGLISH de PATRICIA SANTANDER FERRING

TALLER KAPLA

ELS ESQUIROLS HEM FET UN TALLER AMB EL KAPLA, PECES DE FUSTA RECTANGULARS DE VARIS COLORS PER CREAR DIFERENTS CONSTRUCCIONS. MIREU QUE BONIQUES ENS HAN QUEDAT!

Colònies a Can Solà

COLÒNIES A CAN SOLÀ

ELS INFANTS D’I3 I I4 HEM ESTAT DE COLÒNIES A CAN SOLÀ I ENS HO HEM PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ!

HEM CONSTRUIT TIPIS AMB PALS I TELES, HEM BALLAT LES DANSES TRADICIONALS DEL POBLAT INDI, HEM FET TIR AMB ARC I SARBATANA, TIROLINES, RECORREGUTS PER LA NATURA…ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

Descobrim Joan Miró

Hem finalitzat el projecte de Joan Miró i l’hem treballat a partir de diferents activitats i produccions.

Aquí us deixem un tastet de les propostes que hem realitzat:

Tornem a l’escola després de les vacances de Nadal

Hola famílies!

Aquesta setmana, ha estat plena d’emocions: els infants s’han retrobat després de molts dies sense veure’s i han conegut la mestra nova, la Núria.

Però, per si no n’hi hagués prou, els Reis d’Orient van passar per l’escola i ens van deixar dos regals per poder jugar a l’aula; el dijous, vam poder compartir amb els companys i companyes un conte que ens havien regalat durant les vacances de Nadal, i divendres, una joguina.

Així doncs, a continuació, us deixem un recull d’imatges perquè pugueu veure tots aquests moments de felicitat i il·lusió:

Cantem en anglès I’M A LITTLE SNOWMAN

Amb una bufanda, un gorro i tres botons ens convertim autèntics ninots de neu!
Bones vacances a tothom! Ho, ho, ho!

Sessió de psicomotricitat amb ampolles de plàstic

Benvolgudes famílies!

Us deixem el vídeo de la proposta realitzada

ANIVERSARI DE NOVEMBRE

Aquest mes només ha fet anys l’Amay, però no us penseu que és el petit de la classe. Moltes felicitats!

SORTIDA ALS RUCS DEL CORREDOR

El passat divendres 25 de novembre, els Conills i els Esquirols vam anar d’excursió a veure els rucs del Corredor.
Teníem moltes ganes, ja que la setmana anterior no vam poder anar-hi per culpa del temps.
Un cop vam arribar, ens van donar la benvinguda els monitors i vam tenir una estona per esmorzar.
Després l’Aina ens va acompanyar i ens va ensenyar com fer de cuidadors i cuidadores dels rucs. Vam fer moltes activitats divertides com carregar el ruc amb llenya, raspallar-lo, passejar-lo fent un circuit, i donar-li menjar. També ens va explicar que fan els rucs quan els pica l’esquena i ho vam provar nosaltres.
Cada vegada que sentíem bramar els rucs, havíem de quedar-nos quiets com estàtues.
I com ho vam fet molt bé, vam aconseguir el carnet del Rukimon.
Després vam dinar i encara vam tenir una estona per jugar.
Quin dia més genial i fantàstic.
Podeu veure els vídeos i fotografies clicant a la imatge.