Us deixem unes imatges de l’estoneta que vam passar l’últim dia de trimestre fent l’intercanvi de regals de l’amic invisible. La veritat és que va ser molt divertit i emotiu.
Categories
- General (272)
Us deixem unes imatges de l’estoneta que vam passar l’últim dia de trimestre fent l’intercanvi de regals de l’amic invisible. La veritat és que va ser molt divertit i emotiu.
El passat 21 de novembre vam celebrar Santa Cecília a l’escola. Us deixem algunes imatges i vídeos de les actuacions de la classe de les Àguiles.
A l’escola, coincidint amb el 25 N (Dia internacional de l’eliminació de la violència contra les dones), hem treballat a l’aula les diferents formes de violència que existeixen. Ho hem fet a través d’una dinàmica en equips cooperatius, i un debat posterior. Ha estat una activitat que ens ha fet reflexionar molt a tots. Us deixem unes imatges de l’activitat:
A la classe d’Educació Física estem treballant reptes cooperatius. Intentem resoldre alguns problemes de manera cooperativa i que impliquen moviment, coordinació equilibri… És molt divertit! Us deixem algunes imatges de les sessions:
Aprofitat que hem investigat l’envergadura d’algunes rapinyaires, ens hem mesurat i comparat les dades amb les d’algunes aus. Us deixem algunes fotos de l’activitat:
Per complementar tot el treball que hem estat fent a l’aula sobre els Falcons i les Àligues, hem anat d’excursió al Cim d’Àligues. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses! Us deixo unes fotos del dia:
Benvolgudes Àguiles,
us posem l’enllaç pels deures d’estiu que heu d’entregar a l’institut:
El divendres 30 maig, les Àguiles i els Falcons hem participat de l’activitat Juguem junts! Es tracta d’una col·laboració entre alumnes de 1r de carrera de la doble titulació CAFE-fisioteràpia i diverses escoles de Mataró. Ens han convidat a participar d’un matí de jocs i esports ple d’activitats dirigides per ells. Ha estat molt divertit!
Us deixem algunes imatges de l’activitat:
Les Àguiles hem anat a fer una sessió d’escalada en bloc al rocòdrom Búlder Planet de Mataró. Hem pogut experimentar què és l’escalada en bloc i hem fet un munt de jocs mentre practicàvem. Ha estat molt divertit!
Us deixem un recull d’imatges de l’activitat: