Com cada any els alumnes de les Àguiles anem a Mataró Ràdio a fer el programa de l’escola “El molinet de colors”. Enguany ens hem desplaçat al TecnoCampus, ja que els estudis de la ràdio ara estan ubicats allà. Una nova i molt bona experiència.
Com cada any els alumnes de les Àguiles anem a Mataró Ràdio a fer el programa de l’escola “El molinet de colors”. Enguany ens hem desplaçat al TecnoCampus, ja que els estudis de la ràdio ara estan ubicats allà. Una nova i molt bona experiència.
L’últim dia del tercer trimestre els alumnes de les Àguiles fem l’amic invisible. És un amic invisible diferent, ja que s’ha de fer a casa. No es pot comprar. Realment cada any els nois i noies de l’escola es superen. Moltes felicitats per la feina!!