Com cada any, Serps i Àguiles hem pujat a l’escenari per cantar la cançó del Caganer. Ens hem disfressat i ho hem gaudit molt!
Bon Nadal!
Categories
- General (272)
Com cada any, Serps i Àguiles hem pujat a l’escenari per cantar la cançó del Caganer. Ens hem disfressat i ho hem gaudit molt!
Bon Nadal!
Fa uns dies ens van venir a fer un taller pintura a l’escola. Es va centrar en l’obra i la tècnica pictòrica de Sonia Delaunay. Us deixem un recull d’imatge d’aquell dia:
Els alumnes de la classe de les Àguiles hem estat preparant torrons de massapà. Els hem fet per poder convidar a les famílies quan vinguessin a veure l’espectacle de Nadal.
Us deixem un recull d’imatge de l’activitat.
A l’hora d’audiovisuals hem aprofitat per muntar uns vídeos amb les fotos que vam fer durant la celebració de Halloween. Us els deixem aquí penjats. Perdoneu per les faltes d’ortografia…
Les Àguiles de sisè.
Us torno ha deixar l’enllaç de diverses webs per practicar les multiplicacions i les taules:
Per celebrar la castanyada les Serps i les Àguiles han creat un reggae. A practicar! (https://www.youtube.com/watch?v=yXXXqNKkhWs)
Un any més amb motiu de la Jornada Mundial de Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratòria, organitzada per l’European Resuscitation Council (ERC), que se celebrarà el dia 16 d’octubre de 2019 sota el lema “Tots els ciutadans del món poden salvar una vida”, es duran a terme diverses actuacions per tal de conscienciar a la població sobre la necessitat d’actuar de manera ràpida.
A l’escola hem treballat alguns aspectes relacionats amb les emergències i com hem d’actuar. Tenim molt clar el telèfon d’emergències “112” i que, si hi truquem, ho hem de fer amb calma i tranquil·litat.
A la classe, per tal de recordar el número de telèfon i tenir-lo a mà, hem fet un imant per casa. També hem fet algunes activitats relacionades i diverses xerrades.
Aquí teniu un enllaç amb algunes activitats que podeu fer a casa i unes fotos de com vam fer els imants.