Les Àguiles hem preparat un vídeo per mostrar-vos què fem a la nostra classe per evitar possibles contagis de COVID. Aquestes són algunes de les coses que fem, no són les úniques:
Categories
- General (272)
Les Àguiles hem preparat un vídeo per mostrar-vos què fem a la nostra classe per evitar possibles contagis de COVID. Aquestes són algunes de les coses que fem, no són les úniques:
A la classe de les Àguiles hem estat treballant molt sobre aquestes aus. Us deixem unes presentacions que hem fet per parelles i que hem presentat a la resta del grup:
Benvolgudes famílies,
com ja sabeu aquest curs no hem pogut fer les activitats que fèiem sempre pels volts de Tots Sants. Tot i les dificultats hem mirat de no perdre la tradició i treballar-la d’altres maneres. Us hem fet un vídeo per tal que ho pugueu veure.
El dijous 15 d’octubre vam fer primera sortida del curs. Falcons i Àguiles al vam visitar el Cim de les Àligues a Sant Feliu de Codines. Us deixem un recull de moments de la sortida:
Com que hem vist que estem una miqueta rovellats amb el tema de les divisions, us deixem uns vídeos per recordar i repassar com es fa això de dividir i com verificar que ho hem fet bé.
Doncs sí, ja hem engegat el curs 2020 – 2021. Aquest curs hi ha moltíssimes novetats fruit del maleït virus COVID-19 però mantindrem moltes altres coses com sempre. Una d’elles és aquest bloc, on penjarem notícies, sortides, fotos i coses que considerem interessants lligades al grup de les Àguiles.
Estigueu atents a les futures publicacions!
Aquí teniu l’enllaç amb els deures:
https://sites.google.com/xtec.cat/el-meu-institut/p%C3%A0gina-principal?authuser=0
Benvolgudes famílies,
Avui és el darrer dia d’un curs marcat per una situació excepcional que ha canviat per complet l’escenari educatiu habitual.
No obstant això, no volem acomiadar-nos sense enviar tot el nostre afecte als nens i nenes que cada dia omplen les aules i els passadissos de la nostra escola.
Volem fer-ho, en especial, amb les Àguiles, que deixen l’escola i comencen una nova etapa a l’institut. Tot i que avui no els podem acomiadar com es mereixen els fem arribar un munt de somriures, petons i abraçades.
Us deixeml vídeo que hem preparat per acomiadar-nos dels alumnes de sisè gràcies a totes les imatges que ens heu fet arribar.
L’equip de mestres
Les Àguiles, amb l’ajuda de la Lídia, hem fet una cançó per acomiadar-nos d’aquesta etapa tan màgica i única que és l’escola. Esperem que la gaudiu: