Concurs BBVA de Dibuix Escolar: IL·LUSTRA UN CONTE !

Concurs BBVA de Dibuix Escolar

La Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC) i el BBVA van convocar  una nova edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar (la 35a), amb l’objectiu de servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels alumnes de primària en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, a la vegada que es fomenta el gust per la lectura. Els treballs premiats serveixen per a il·lustrar un nou llibre de contes de  la col·lecció “Concurs de Dibuix Escolar”.

Les escoles opten a un premi en funció dels reconeixements obtinguts pels seus alumnes,  i per la tasca pedagògica realitzada. El màxim premi escolar és per 5 o més alumnes premiats.

El Concurs va ser creat per Caixa Terrassa l’any 1982, i la Fundació Antigues Caixes Catalanes hi dóna continuïtat, amb el suport de BBVA, des de que van desaparèixer les Caixes d’Estalvis de Manlleu, Sabadell i Terrassa.

AQUEST ANY  5 ALUMNES DE L’ESCOLA D’ALMENAR HAN OBTINGUT PREMI ! :               Marta, Gerard, Dima, Clàudia i Laia.

HEM ACONSEGUIT 5 PRIMERS PREMIS D’IL·LUSTRACIÓ !!!!!

IMG_20160412_145708_802

PLA DE CONSUM DE FRUITA 2015/ 16

Durant el  curs escolar 2015/2016, el Pla de consum de fruita “A la nostra escola mengen + fruita” consisteix a distribuir gratuïtament fruita als nostres escolars .

Durant alguns dies de la setmana d’alguns mesos al llarg del curs, es distribuiran diferents peces de fruita , seleccionada en funció de l’estació de l’any i la qualitat, que es repartirà entre els nens i les nenes dins del recinte de l’escola pel seu consum durant el berenar.

Els productes que s’ha previst subministrar  són els que s’indiquen a continuació:

MES PRODUCTE
 GENER  Poma fuji, Pera conference, Mandarina clemeralba.
 FEBRER  Taronja late, Poma delicius, Pastanaga baby, Kiwi

Projecte Bridging Learning Experiences

projecteL’Escola d’Almenar des de fa un temps col·labora en  projecte de recerca “Bridging Learning Experiences que el porten a terme conjuntament, dos equips de les universitats de Girona i de Barcelona encapçalats pel Dr. Ignasi Vila (UdG) i per Dr. César Coll (UB).

El nostre centre és un dels 18 centres de Catalunya que  participa des del curs passat en el projecte sobre les experiències d’aprenentatge que els alumnes tenen fora de l’àmbit escolar.

PREMI I RECONEIXEMENT PER LA WEB DE LA NOSTRA BIBLIOTECA ESCOLAR

Enhorabona!

Als blogs de biblioteca que han estat dotats amb un segell de qualitat des del Programa biblioteca escolar puntedu .

L’objectiu del blog  és de difondre la presència de les biblioteques escolars a la xarxa, promoure’n  la dimensió virtual i donar a conèixer les bones pràctiques.segell

Comarca del Segrià:

Inst Joan Oró-Lleida, Escola Joc de la Bola- Lleida,

Escola d’Almenar i Escola Sant Jordi-Lleida

Més informació:

LA NOVA ESCOLA D’ALMENAR

escola nova

Aquest estiu d’ha endegat de nou el procés de construcció de la nova Escola d’Almenar. Segons ens van dir els Serveis Territorials d’Ensenyament a Lleida, és previst que les obres s’iniciïn al 2016 i que pugui ser inaugurada al  2017.

Algunes de les informacions del procés són les següents:

1. Anunci Contracte de serveis per a l’assistència tècnica per a la redacció del projecte bàsic i executiu i la posterior direcció d’obra de l’adequació del projecte de l’escola de 2 a 1,5 línies, a Almenar.
  2. Contracte de serveis per a l’assistència tècnica per a la redacció del projecte bàsic i executiu i la posterior direcció d’obra de l’adequació del projecte de l’escola de 2 a 1,5 línies, a Almenar. Clau: PNL-07357.A (1v)
  3. adjudicació