EL PROTAGONISTA DE LA SETMANA (10)

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

L’Abril de la classe de la Tortuga Marina i la Daniella de la classe de la Tortuga Pepa han estat les protagonistes d’aquesta setmana.
Hem pogut conèixer una mica més la seva família gràcies a les fotos que ens han portat i també hem conegut què és el que més els agrada.
Els pares de l’Abril ens han visitat avui a la classe i ens han fet una petita presentació sobre ells i els seus oficis: perruquera canina i fotògraf. Després, han representat el conte “La llegenda de Sant Jordi”. Tot el material utilitzat durant la representació havia estat confeccionat pel pare de l’Abril. Finalment, l’Abril ha regalat a cada alumne una rosa per poder pintar i emportar-se-la a casa i uns adhesius de la llegenda de Sant Jordi confeccionats pel seu pare.
Els pares de la Daniella ens han visitat avui a la classe i ens han ensenyat un esport que comparteixen pare i filla: el surf. Ens han ensenyat vídeos i imatges d’aquest esport per tal que el poguéssim conèixer. Després, la Daniella i el seu pare s’han posat la roba adequada per fer surf i ens han ensenyat la taula de surf que han portat. Ens han explicat com és i com s’ha de cuidar i preparar abans d’utilitzar-la. La Daniella i el seu pare ens han fet una demostració sobre com es duu a terme aquest esport i ho han pogut practicar tots els alumnes que han volgut. Finalment, tots hem ballat i cantat la cançó “Surfin USA” de The Beach Boys.
Moltes gràcies a ambdues famílies per la vostra col·laboració. Ens ho hem passat molt bé!

Aquest article ha estat publicat en Curs 2015-2016, GENERAL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.