Les nostres receptes del taller domèstic

La classe del Marc, l’Hèctor, l’Alba i en David, juntament amb la Mireia van cada setmana al taller domèstic a preparar algunes receptes.

Us deixem aquí algunes de les fotos de tot allò que han anat fent, té una pinta deliciosa!!! 😆

Taller domèstic! by Slidely Slideshow

.

Celebrem el carnestoltes!

Hola!

Us volem deixar algunes de les fotos que ens hem fet disfressats per Carnestoltes! Ens ho hem passat súper bé!!

Però el dia que més còmodes vam venir a l’escola…. sens dubte va ser el dia que vam venir en pijama!!! 🙂

Som escola verda!

Hola!
Alguns alumnes de secundària; la Nerea, el Bulli, el Sergio i el Víctor han participat del Fòrum d’Escoles Verdes del Maresme!

Han compartit un dia genial amb altres companys/es d’escoles del Maresme, fent un recorregut pel riu Tordera i compartint diferents experiències sobre el medi ambient .

Han presentat uns treballs sobre l’hort urbà i un stop motion dels plàstics que podreu veure si cliqueu sobre el nom subratllat.

ANEM AL TELEPIZZA

Aquestes últimes setmanes tots els grups de secundària hem anat de sortida al Telepizza, hem treballat tots en equip i hem fet unes pizzes boníssimes! I el millor de tot és que després ens les hem menjat!!! Us deixem aquí unes quantes fotos  😀

ANEM AL TELEPIZZA by Slidely Slideshow

Treballem el cinema!

Bon dia famílies!!

La classe Ratatouille us presenta el curt “La cafeteria”, una mostra de cinema mut fet per grans actrius i actors.

Esperem que us hagi agradat! 😛

Taller de cinema!

Aquest dilluns ens han vingut  en Quim i l’Alba a fer un taller de pantalla verda a alguns alumnes de l’etapa de secundària.

Ens ho hem passat súper bé i ha estat molt divertit!

La segona trobada amb l’escola GEM

La setmana passada va venir l’escola GEM a visitar-nos, ens va fer molta il·lusió retrobar-nos amb tots.

Vam esmorzar junts, vam fer slime per grupets i després vam ensenyar la nostra escola. Per últim vam anar al parc a dinar i jugar tots junts. Ens ho vam passar genial!!

Preparats per fer slime

Estem tots molt concentrats.

És difícil fer slime.

Tots junts al parc!

La Vero ens ensenya a cuinar!

Aquest dilluns ens ha vingut a visitar la cuinera Vero i ens ha explicat com fer diferents receptes.

Aquí teniu un resum del què hem fet!

Ens ho hem passat genial, estava tot boníssim!

Comencem un nou curs!

Us presentem les tutories d’aquest nou curs!  😀

El Guillem, la Tere, la Yasmin, la Joana, la Nora, la Camila, el David, la Carla i el Rubén.

L’Anna, el Raúl, el Marc, el Sergio, la Marta, l’Oriol, el Buba, el Valentín i l’Oriol.

La Victoria, la Maria, l’Alejandro, la Cristina, l’Arnau, el Martí, la Montse i la Carme.

El Siju, l’Ignasi, el Rafa, el Bilal, el Luís, la Núria i l’Esther.

La Mireia, la Lourdes, la Mar i el Julen.

La Noelia, el David, l’Alba, l’Hector, el Marc i la Mónica.

La Montse, la Silvia, la Núria, el Vicens, la Júlia, la Júlia, la Cristina, la Mariona i la Dina.

El Buli, El Mohamed, el Yago, l’Eloi, el Raul, l’Héctor, la Paqui i la Nerea.

La Tamara, la Maria, la Irene, el Marçal, el Victor, la Carla, el Miguel i l’Ilias.

El Pere, el Victor, el Cristofer, la Kwatar, el Guillem, el Fèlix, la Núria i l’Alexandra.

Publicat dins de General | 1 comentari

Ens presentem!

Aquest curs hem començat amb molta energia i ganes de treballar i passar-ho bé! Engeguem el bloc d’aquest curs presentant a tot l’equip docent de l’etapa de secundària!
Benvinguts!!

Publicat dins de General | 1 comentari