La segona trobada amb l’escola GEM

La setmana passada va venir l’escola GEM a visitar-nos, ens va fer molta il·lusió retrobar-nos amb tots.

Vam esmorzar junts, vam fer slime per grupets i després vam ensenyar la nostra escola. Per últim vam anar al parc a dinar i jugar tots junts. Ens ho vam passar genial!!

Preparats per fer slime

Estem tots molt concentrats.

És difícil fer slime.

Tots junts al parc!

La Vero ens ensenya a cuinar!

Aquest dilluns ens ha vingut a visitar la cuinera Vero i ens ha explicat com fer diferents receptes.

Aquí teniu un resum del què hem fet!

Ens ho hem passat genial, estava tot boníssim!

Comencem un nou curs!

Us presentem les tutories d’aquest nou curs!  😀

El Guillem, la Tere, la Yasmin, la Joana, la Nora, la Camila, el David, la Carla i el Rubén.

L’Anna, el Raúl, el Marc, el Sergio, la Marta, l’Oriol, el Buba, el Valentín i l’Oriol.

La Victoria, la Maria, l’Alejandro, la Cristina, l’Arnau, el Martí, la Montse i la Carme.

El Siju, l’Ignasi, el Rafa, el Bilal, el Luís, la Núria i l’Esther.

La Mireia, la Lourdes, la Mar i el Julen.

La Noelia, el David, l’Alba, l’Hector, el Marc i la Mónica.

La Montse, la Silvia, la Núria, el Vicens, la Júlia, la Júlia, la Cristina, la Mariona i la Dina.

El Buli, El Mohamed, el Yago, l’Eloi, el Raul, l’Héctor, la Paqui i la Nerea.

La Tamara, la Maria, la Irene, el Marçal, el Victor, la Carla, el Miguel i l’Ilias.

El Pere, el Victor, el Cristofer, la Kwatar, el Guillem, el Fèlix, la Núria i l’Alexandra.

Ens presentem!

Aquest curs hem començat amb molta energia i ganes de treballar i passar-ho bé! Engeguem el bloc d’aquest curs presentant a tot l’equip docent de l’etapa de secundària!
Benvinguts!!

TALLER DE PERCUSSIÓ I DANSA

Aquest curs, a partir de gener fins ara, hem gaudit de tres tallers de Percussió, els dilluns al mati. Han participat diferents tutories de secundària i de post obligatòria.

Us deixem un tastet, amb les tutories de la Tere, Tamara i en Guillem de la classe de l’Esther.

MOSTRA DE CONTES AUDIOVISUALS

També els grups que han fet una STOPMOTION han presentat dos contes audiovisuals.

ANEM D’EXCURSIÓ

Somiar és la Pera

MOSTRA DE CONTES AUDIOVISUALS

Aquest curs s’ha iniciat la Mostra de contes audiovisuals a la biblioteca i els alumnes de l’agrupament de llengua de l’Helena, han presentat el seu conte “ELS ENCANTADORS D’ABELLES”

LA LLEGENDA DE SANT JORDI EN OMBRES XINESES

I PER FI TENIM AQUÍ EL VÍDEO SENCER DE COM ELS GRUPS DE LA MÓNICA, LA PAQUITA I L’ANNA C. VAN FER LA REPRESENTACIÓ D’OMBRES XINESES DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI.

AQUESTA VA SER UNA DE LES ACTUACIONS QUE VAM FER A L’ESCOLA! ELS VA SORTIR GENIAL I ENS VA ENCANTAR A TOTS VEURE-LA! 😆