Vols aportar “bones pràctiques”?

Podem fer camí caminant. La pràctica docent és una de les millors fonts de coneixement de la didàctica. Especialment en temps de renovació educativa, com ara l’aplicació del projecte EduCAT 1×1. Algunes de les metodologies i activitats que posem en pràctica amb el nostre alumnat poden ser considerades com a “bones pràctiques” que aporten modificacions importants o novetats per millorar l’aprenentatge del nostre alumnat i que podrien ser compartides i adaptades per altres professors/es, beneficiant-nos mútuament en la docència quotidiana.

Amb el propòsit de seleccionar un grapat de bones pràctiques, us voldria convidar a participar-hi en l’ elaboració d’una didàctica compartida, enviant al meu correu alguna de les vostres bones pràctiques, mitjançant una fitxa com la que us podreu descarregar a “enllaços” (us reenviarà a la pàgina corresponent de la meva web, on es troba l’arxiu per descarregar).

Podeu informar com a bones pràctiques, les tasques o activitats realitzades amb l’alumnat que es considerin personals, innovadores (encara que sigui només una variant d’altres més habitualment practicades pel professorat), fàcils d’aplicar i eficients, en qualsevol dels àmbits següents:

• Activitats de laboratori
  • Activitats de camp
  • Propostes metodològiques per les classes amb les TAC
  • Activitats amb TAC
  • Altres que es considerin d’interès

Proporcioneu, si us plau, el màxim de la informació demanada a la fitxa, per tal de valorar la seva aplicabilitat a altres companys/es.

Podeu omplir tantes fitxes com calgui, si es vol informar de més d’una bona pràctica

El professor/a que informi d’una bona pràctica indicarà si vol que es mencioni la seva autoria i/o el centre on treballa, en cas que finalment la seva bona pràctica es seleccioni per ser públicada.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.