Activitats d’anglès per als nens i nenes de 1r
Els nens i nenes de 1r ja poden realitzar activitats i jocs relacionats amb el que estem treballant a les classes d’anglès. No són activitats obligatòries però sí molt recomanades. D’aquesta manera podran reforçar el que hem treballat i alhora gaudir aprenent aquesta llengua.
Després que els alumnes hagin fet les activitats, el mestre pot fer un seguiment de quines han realitzat i amb quina puntuació ho han fet. D’aquesta manera es poden detectar els errors més comuns i tractar de reforçar-los.
Com podem accedir-hi?
Heu de fer click en aquest link: http://ace.mac-english.com/mqt/
Accediu al curs corresponent (en aquest cas “Pupil level 1”) i entrar amb el vostre nom d’usuari i contrasenya (que el mestre d’anglès donarà a cada alumne) i seleccionar la unitat que vulgueu treballar (es pot fer la unitat que estem treballant en el moment que entreu i les anteriors).