Web de l’Escola Cavaller Arnau

Des de l’escola estem dinamitzant la nova web. A partir d’ara podreu trobar la informació d’aquest curs al següent enllaç: http://agora.xtec.cat/escolacavallerarnau/

JOCS DEL PATI

Hola famílies!

Comencem el curs estrenant nous jocs de pati: twister, futbol amb xapes, bitlles catalanes, dames…

Us deixem algunes fotografies de la primera setmana.

Fins aviat!

Servei de menjador

DARRERA INFORMACIÓ:

En els enllaços que teniu a continuació, hi hem afegit informació d’interès pels pares que inscriureu nens inscrits al menjador (curs 2017-2018) i la sol·licitud per a poder formalitzar la inscripció. Podeu portar el full complimentat del 12 al 17 de juny:  dilluns, dimecres i divendres al l’escola Beat Bonaventura , dimarts i dijous al Cavaller Arna. Els alumnes es poden inscriure des de qualsevol de les dues escoles.

Menú desembre

Sol·licitud servei de menjador

Sol.licitud ús esporàdic

Sol.licitud administració de medicaments

Sol.licitud dieta règim esporàdic

Sol.licitud dieta per al.lèrgia

Informació pares inscrits durant el curs 2017-2018

NOU ALUMNAT DE P3

Benvolgudes famílies,

Aquí trobareu el llistat del dia i hora de les entrevistes inicials amb la tutora de P3 i el dia en que el vostre fill o filla començarà l’escola durant el període d’adaptació.

Benvinguts i benvingudes a l’Escola Cavaller Arnau!

Entrevistes inicials

Llistat període d’adaptació

Nova web i fotografies de final de curs

Hola! Per acabar aquest curs us deixem uns vídeos i un recull de fotografies. Ho trobareu tot a la nova web de l’escola:

NOVA WEB ESCOLA CAVALLER ARNAU

Bon estiu a tothom!!

Colònies sisè

El dia 12 de juny vam anar de colònies a Mas Suro, ubicat a Sant Gregori (Girona). Us deixem un recull de fotografies perquè vegeu que bé que ens ho vam passar!

Cliqueu aquí per veure les fotos

Ens visita l’Hípica a l’escola 1rA – 1rB

El dimarts dia 6 de juny al matí vam rebre la visita de tres professors d’equitació, el Tomàs, l’Esteban, la Vero i la Laura de la Hípica del pare d’un company de 1r curs, l’Hugo Santiago. Vam fer una primera presa de contacte amb els ponis i el món de l’equitació. El pare de l’Hugo va portar tres ponis de diferents races, el Pancho, el Naranjito i el Matri i ens van explicar molt bé com es cuiden els cavalls, què mengen, quines són les parts del cos dels cavalls i també les del cap, etc.

Després de l’explicació i d’ensenyar-nos els trofeus que ha guanyat l’Hugo en algun concurs, vam poder gaudir tots d’una passejadeta amb un dels tres ponis. Va ser un matí fantàstic i molt enriquidor per a tots els alumnes de p3 i 1r curs del Cavaller Arnau.

Podeu visitar el facebook de la seva Hípica si en voleu més informació:

Us deixem unes fotografies!

P3 Projecte de treball ELS CAVALLS

Els i les alumnes de p3 hem treballat el projecte de treball: els cavalls.

Els i les alumnes de P3 aquest curs ens hem iniciat amb el treball per projectes. El primer que vàrem fer va ser escollir un tema que ens interessava molt i vam fer votacions. El tema més escollit va ser el cavall!!!

Els solets tenien moltes ganes d’aprendre coses noves d’aquest mamífer. El següent pas va ser preguntar què en sabíem  del cavall i que en volíem saber.  Cada alumne/a va haver de fer un petit treball a casa amb l’ajuda dels germans grans i/o  pares i buscar informació d’una pregunta que ells tenien curiositat de saber en relació als cavalls. Després ho vam haver d’explicar a tots els companys i companyes.

A l’hora de psicomotricitat vam poder fer curses de cavalls amb cavalls de cartró. Ens ho vam passar molt i molt bé.

La Mercè ens va portar a l’aula tot un equip de genet (pantalons, botes, guants, casc…).

I finalment , vam tenir una gran sorpresa!!! L’Hugo Santiago, un company de primer A, juntament amb el seu pare i un equip de monitors i monitores ens van portar tres ponis al pati de l’escola. Vam poder observar en directe les parts del poni que havíem estudiat a la classe, ens van explicar l’alimentació dels ponis, els desplaçaments… i al final vam tenir l’oportunitat de fer un tomb amb poni pel pati de l’escola.

Moltes gràcies Tomas Santiago i equip per fer que els nens de P3 fossin tan i tan feliços!!!

Els i les alumnes de P3 ja poden dir que el cavall ja no és un animal desconegut per ells.

Us deixem un recull de fotografies on veureu el bé que ens ho hem passat.

Conte educació infantil

El passat dijous 25 de maig la mare de la Berta de P5 i el Nil de P3 va venir a explicar un conte a la biblioteca de l’Escola.

El conte es titula “El rei i les orelles de caball”.

A tots els alumnes d’educació infantil ens va agradar molt.

Us deixem algunes fotografíes

Sortida Jumpland Infantil Curs 2016-17

El passat divendres 19 de maig els i les alumnes d’Educació Infantil vàrem portar a terme la sortida de fi de curs, a Jumpland aventura a Cambrils.

Ens ho vam passar molt bé fent esports d’aventura i moltes altres activitats relacionades amb les emocions. El més emocionant, va ser poder formar part d’una tribu d’indis, juntament amb les monitores i mestres.  Vàrem haver de passar un laberint d’emocions i també, vàrem haver de trobar unes pistes per poder ajudar a les monitores i monitors a trobar la seva família d’indis.

Ens vam divertir molt i vam gaudir d’un bon dia envoltats de tots els nostres amics i amigues!!!

Us deixem un recull de fotografies on podreu veure  el bé que ens ho vam passar tots plegats!!

Les mestres d’Educació Infantil.

Cliqueu aquí per a veure les fotos