El Sr Ryuho Hamano, especialista en cal•ligrafia antiga japonesa, qui ha exposat obres a Hawai, Nueva York, España i Japón, va realitzar el passat 29 d’abril un taller a l’escola amb aquesta técnica artística.
Va ensenyar als nostres alumnes el significat i la realització d’algunes grafies que simbolitzen el mar, l’aigua, els peixos, les muntanyes, els arbres,..
Els nens i nenes van reproduir els signes sobre una tela de més de 15 metres emprant la mateixa tècnica antiga: pinzell i tinta xinesa.
L’activitat va estar organitzada pel Consulat General del Japó a Barcelona, amb la col•laboració de l’Ajuntament de Riudoms, la Cooperativa d’ Artesans del Pinzel de Toyohashi y Kuretake Art & Craft Company, i l’arquitecte Sr. Hiroya Tanaka .
Moltes gràcies a tots els organitzadors per portar aquesta activitat a la nostra escola.
Deixa un comentari