5. TIPUS DE CAVALL

Descripció de l’ activitat: Visualitzar les diapositives del diferents tipus de cavalls. Desprès realitzar una petita conversa sobre el que han vist. A partir de les preguntes del mestre els nens han de arribar a la conclusió de que hi han molts tipus de cavalls, uns amb les potes més amples i fortes per ajudar a treballar en el camp com el cavall PERCHERON, altres més primes que els ajuden a correr més ràpit com el cavall ÀRAB, altres son més bonics i sorten en desfilades i balls com el cavall ANDALUZ…
Àrea d’ensenyament que treballarà el projecte: ENTORN NATURAL I SOCIAL
Nivell a qui s’adreça: P3
Objectius: Reconèixer diferents tipus de cavalls i la seva funció, i saber-ne alguns noms.
Avaluació: Formativa. Quins tipus de cavalls hi han ? Per a que fent servir cada tipus de cavall ?

Publicat dins de General | Deixa un comentari

6.CANÇÒ ” EL CAVALL”

06 El Cavall

Descripció de l’ activitat: Iniciarem la sessió amb l’ audició de la cançò ” El Cavall “. Després comentarem entre tots la lletra de la cançò i la memoritzarem escoltant novament la música. Acompanyarem la cançò amb gestos. En una altra sessió podem fer picar els pals al ritme de la música en el fragment ” cloc, clic, cloc el meu cavall negre… ”
Àrea d’ensenyament que treballarà el projecte: ENTORN NATURAL I SOCIAL
Nivell a qui s’adreça: P3
Objectius: Memoritzar la cançò de ” El Cavall “. Seguir la pulsació amb els pals.
Avaluació: Formativa. Sabem alguna cançò de cavalls ? Seguim la pulsació ?

Publicat dins de General | Deixa un comentari

4.EXPOSICIÓ:QUÈ MENGEN ELS CAVALLS?

L’ HUGO ENS HA PORTAT PALLA I ENS HA EXPLICAT QUE ELS CAVALLS EN MENGEN.

TAMBÉ ENS HA EXPLICAT QUE DORMEN EN ESTABLES I QUE FAN SERVIR LA PALLA PER FER-SE UN MATALÀS I DORMIR A SOBRE. QUE INTERESANT!!!

Descripció de l’ activitat: Preguntem als infants QUE VOLEN SABER SOBRE ELS CAVALLS en una conversa col.lectiva. Les seves preguntes i dubtes s’ apunten i es pasa una nota als pares per tal que ens ajudin a buscar-ne informació i saber-ne més d’ aquests animals tan forts. Cada família ajuda al seu fill/a a preparar-se una petita exposició visual i pot aportar el material que cregui oportú. Durant uns dies es fan exposicións individuals.
Nivell a qui s’adreça: P3
Objectius: Donar resposta a les preguntes dels infants i aprendre coses interessants sobre aquest animal. Què mengen, on viuen, que beuen, com caminen, si tenen mama i papa, com ens ajuden …, etc
Avaluació: Formativa

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Les Pometes

Edu3.cat LES POMETESLes Pometes

Publicat dins de General | Deixa un comentari

FIGURES GEOMÈTRIQUES

Publicat dins de General | Deixa un comentari

2.EL CAVALL DE PRZEWALSKI

Descripció de l’ activitat: Visualitzar, a la PDI, el video sobre els cavalls Prezewalskis per tal de motivar i engrescar als nen/es. En finalitzar realitzar una conversa sobre allò que han vist.
Àrea d’ensenyament que treballarà el projecte: ENTORN NATURAL I SOCIAL
Nivell a qui s’adreça: P3
Objectius: Saber que existèixen diferents tipus de cavalls entre ells en Przewalski i saber-ne algunes característiques propies d’ aquest animal.
Avaluació: Inicial. Mostrar interés per l’ activitat proposada i gaudir-ne.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

FIL MUSICAL

Algunes escoles disposem de fil musical per escoltar durant les entrades i sortides dels nens sustituint al timbre. Podeu suggerir-ne  algunes cançons i artistes ?

Publicat dins de General | 1 comentari

3.QUIN SO FAN ELS CAVALLS?

HORSE

Descripció de l’ activitat: Escoltar el so que fan els cavalls. Iniciar un joc davant d’ un mirall i reproduir amb la veu el so dels cavall. Escoltar també el so que fan al trotar i reproduir el so amb el nostre cos.
Àrea d’ensenyament que treballarà el projecte: ENTORN NATURAL I SOCIAL
Nivell a qui s’adreça: P3
Objectius: Reconèixer quins sons poden produir els cavall i saber reproduir-los amb la veu i el cos.
Avaluació: Formativa. Discriminar el so dels cavalls entre d’ altres animals.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

1. SOM LA CLASSE DELS CAVALLS

Descripció de l’ activitat: Iniciem el projecte del nom de la classe de P3. Comencem amb una conversa sobre els animals de granja. Què saben d’ ells ? Quins animals viuen a la granja ? Cada alumne diu el nom d’ un animal i s’ apunta a la pissarra amb una fotografia, per que sigui més visual. Fem un buidatge i només deixem els que viuen a la granja. Finalment fem una votació entre diferents animals de granja que han sorgit i el guanyador ha estat: EL CAVALL!!!
Àrea d’ensenyament que treballarà el projecte: ENTORN NATURAL I SOCIAL
Nivell a qui s’adreça: P3
Objectius: Reconèixer els animals de granja dels que no ho son i triar-ne un, el que més ens agradi. Identificar-se com a grup-classe mitjançant el nom triat per ells.
Avaluació: Inicial. Quins animals són de granja ? Que sabem d’ ells ?

Publicat dins de General | Deixa un comentari