Català a 3r d'ESO. Institut Les Termes

El bloc de català de 3r d'ESO del curs 2012-2013
  • rss
  • Inici
  • Bon any 2013!
  • Setmana Santa
  • RECUPERACIÓ DE JUNY
  • Recuperació de setembre
  • Feina de vacances

RECUPERACIÓ DE JUNY

Per poder aprovar l’assignatura de Llengua Catalana caldrà:

1. Fer l’examen de recuperació de dimarts, 18 de juny de 2013. Hi entrarà:

– El resum d’un text.

– Ortografia.

– Diftongs decreixents, diftongs creixents i hiats.

– Separació de síl·labes.

– Classificació d’unes paraules en agudes, planes i esdrúixoles.

– Essa sorda i essa sonora.

– Singulars i plurals.

2. Presentar, abans de dijous, 20 de juny de 2013, tots els treball del curs que no s’hagin presentat.

Comentaris RSS
Comentaris RSS
Retroenllaç
Retroenllaç

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

 

Navigation

  • Bon any 2013!
  • Setmana Santa
  • RECUPERACIÓ DE JUNY
  • Recuperació de setembre
  • Feina de vacances

Cercar

rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox