39. PdR’s de QB

La influència de la indústria musical en la moda a través del temps a Occident.

 

0.- Introducció. Origen de la vostra idea, intenció del vostre treball, metodologia utilitzada…

 

1.- La moda i la música com a indústria. Origens. Expliqueu l’origen de la moda i de la música com a indústria, però potser jo faria 3 apartats: a Europa, a Espanya, a CAT.

 

3- En aquest capítol, heu d’explicar en què consisteixen les següents modes: incloure la seva cronologia, els seus trets de comportament, els seus referents cinematogràfics, literaris i musicals i incloure un munt d’imatges sobre les seves formes de vestir.

 

Las flappers de los años 20.

La influència del cinema negre: les femmes fatales i els detectius estil Humphrey Bogart.

Els

Els mod.

Els beatniks.

El moviment hippy.

El glam rock.

Els punks.

La new Wave.

Els heavys.

El grunge.

El rock

Actualment: digueu vosaltres… 3 estils com a mínim.

 

4- Projecte. Filmar uns fragments de vídeoclip en què aneu vestits/des de com a mínim 3 diferents estils de moda amb la música de cada època.

 

5-Conclusions. Què heu après / dificultats…

 

6-Bibliografia i webgrafia.

 

 

Conductes negatives a l’esport de base.

 

Primer de tot, busqueu el llibre “L’educació en valors a través de l’esport” i feu-lo servir.

 

 

 

0.- Introducció. Origen de la vostra idea, intenció del vostre treball, metodologia utilitzada…

 

1.- Citeu notícies d’actualitat (almenys 5) de males conductes i plantegeu per què es considera un problema social: no es posen en pràctica els valors que es demanen als esportistes.

 

2.- Els protagonistes de l’esport de base.

  1. a) Pares i mares.
  2. b) Entrenadors
  3. c) Àrbitres.
  4. D) Directius
  5. E) Jugadors

 

 

3.- Mireu d’entrevistar a alguna víctima de males conductes a esport no professional i si pot ser a algun protagonista d’aquestes. Feu preguntes interessants que no es puguin respondre amb Sí o No.

 

4.- Causes. Desenvolupeu de quina manera aquests 3 factors

 

  1. La competitivitat i l’estímul de guanyar.
  2. El proteccionisme de les famílies.
  3. La falta d’autoritat dels àrbitres???? La pressió del públic de casa?????
  4. Busqueu altres causes.

 

5.- Recomanacions per a cada col·lectiu (a partir del llibre que us he enllaçat).

 

  1. Famílies
  2. Entrenadors
  3. Àrbitres
  4. Directius
  5. Jugador

 

6.- Filmeu un petit spot per combatre valors negatius a l’esport base.

7.- Conclusions. Què heu après / dificultats…

8. -Bibliografia i webgrafia.

 

 

 

 

 

 

La influència de la indústria musical en la moda a través del temps a Occident.

 

0.- Introducció. Origen de la vostra idea, intenció del vostre treball, metodologia utilitzada…

 

1.- La moda i la música com a indústria.Origens. Expliqueu l’origen de la moda i de la música com a indústria, però potser jo faria 3 apartats: a Europa, a Espanya, a CAT.

 

3- En aquest capítol, heu d’explicar en què consisteixen les següents modes: incloure la seva cronologia, els seus trets de comportament, els seus referents cinematogràfics, literaris i musicals i incloure un munt d’imatges sobre les seves formes de vestir.

 

Las flappers de los años 20.

La influència del cinema negre: les femmes fatales i els detectius estil Humphrey Bogart.

Els

Els mod.

Els beatniks.

El moviment hippy.

El glam rock.

Els punks.

La new Wave.

Els heavys.

El grunge.

El rock

Actualment: digueu vosaltres… 3 estils com a mínim.

 

4- Projecte. Filmar uns fragments de vídeoclip en què aneu vestits/des de com a mínim 3 diferents estils de moda amb la música de cada època.

 

5-Conclusions. Què heu après / dificultats…

 

6-Bibliografia i webgrafia.

 

 

Conductes negatives a l’esport de base.

 

Primer de tot, busqueu el llibre “L’educació en valors a través de l’esport” i feu-lo servir.

 

 

 

0.- Introducció. Origen de la vostra idea, intenció del vostre treball, metodologia utilitzada…

 

1.- Citeu notícies d’actualitat (almenys 5) de males conductes i plantegeu per què es considera un problema social: no es posen en pràctica els valors que es demanen als esportistes.

 

2.- Els protagonistes de l’esport de base.

  1. a) Pares i mares.
  2. b) Entrenadors
  3. c) Àrbitres.
  4. D) Directius
  5. E) Jugadors

 

 

3.- Mireu d’entrevistar a alguna víctima de males conductes a esport no professional i si pot ser a algun protagonista d’aquestes. Feu preguntes interessants que no es puguin respondre amb Sí o No.

 

4.- Causes. Desenvolupeu de quina manera aquests 3 factors

 

  1. La competitivitat i l’estímul de guanyar.
  2. El proteccionisme de les famílies.
  3. La falta d’autoritat dels àrbitres???? La pressió del públic de casa?????
  4. Busqueu altres causes.

 

5.- Recomanacions per a cada col·lectiu (a partir del llibre que us he enllaçat).

 

  1. Famílies
  2. Entrenadors
  3. Àrbitres
  4. Directius
  5. Jugadors

 

 

Males pràctiques amb el mòbil per part d’ usuaris adolescents.

 

 

 

 

 

 

0.- Introducció. Origen de la vostra idea, intenció del vostre treball, metodologia utilitzada…

 

1.- Breu evolució del mb des de la seva invenció.

 

2.- Potencialitats de l’ús del mòbil (avantatges).

2.1.- ……………

2.2.- ……………

 

 

3.- Perills de l’ús del mb.

3.1.- Addicions.

3.2.- Exposició a radiacions

3.3.- Els jocs de pagament.

3.4.- Trastorns del son.

3.5.- Aïllament familiar i social.

3.6.- Accidents de cotxes i maquinària.

3.7.- Bullying…

3.8.- Els hackers /robatoris….

………………..etc.

 

4.- La regulació del mòbil a l’horari de feina. Busqueu feines on no és permès l’ús personal del mb.

 

5.- El mòbil al  Pau Vila i els canvis pel curs que ve.

4.1.- Normativa actual.

4.2.- Problemes generats per la no regulació de l’ús de mòbil entre classe i classe: citeu exemples i ilustreu-los amb fotos fingides.

4.3.- Expliqueu la normativa que s’està preparant pel curs que ve.

4.4.- Avantatges i inconvenients.

 

6.- El vostre projecte (spot).

 

 

7.- Conclusions. Què heu après / dificultats…

 

8- Bibliografia i webgrafia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *