Us donem gràcies per haver confiat en els casals de l’escola i us animem a comentar les notícies amb fotografies que hem anat penjant!
Fins aviat!
Us donem gràcies per haver confiat en els casals de l’escola i us animem a comentar les notícies amb fotografies que hem anat penjant!
Fins aviat!
Avui ha sigut l’últim dia de casals i ho hem celebrat fent una gimkana al pati petits i grans junts.
Avui hem anat a fer-nos les fotos oficials com ha detectius! Hem quedat molt guapos i guapes !!
Avui al matí l’Óscar Puig ens ha volgut posar a prova. Ens ha dit que hauríem de descobrir per nosaltres mateixos el gènere cinematogràfic d’aquesta setmana.
L’Óscar ens ha anat donant les instruccions mitjançant cartes que anàvem trobant pels carrers i places de la vila. Hem hagut de passar tot un seguit de proves per tal de descobrir l’enigma !!
Hem estat detectius per un matí !
Aquesta nit hem viscut la nit dels Òscars al maravellos hotel “Los Angeles Puig”. Hem desfilat per l’estora vermella i seguidament hem fet un sopar de gala a la fresca.
Despres de sopar hem vist una pel·lícula d’animació, “Montruos S.A.” Ha estat molt xula !
Aquest matí hem esmorzat i hem rebut els diplomes dels premis Òscar.
Ens ho hem passat moooolt be !!!
Avui l’Òscar Puig ens ha demanat una cosa de part de l’Shrek: li feia gràcia que representessim el momen en que ell rescata a la princesa Fiona a la torre, i així ho hem fet. Després hem pujat al gimnàs a disfressar-nos d’ells.
Avui hem anat al parc de la vila a fer unes proves per a ser tan valents com l’Shrek demostra, hem mantingut l’equilibri, hem demostrat ser àgils i hem corregut molt ràpid! Després hem jugat una estona.
Des d’avui podem trobar el Lipdub que els nens i nenes dels casals van realitzar la setmana passada al youtube.
Voleu veure’l ?
Avui ens hem convertit en dibuixants. Hem anat a la plaça de l’església i hem dibuixat els nostres personatges d’animació preferits.