3r: CURSA D’ORIENTACIÓ A L’ANELLA OLÍMPICA

Divendres passat, els alumnes de 3r vam anar a l’anella olímpica de Montjuïc a fer la cursa d’orientació. Vam tenir la sort que el sol ens va acompanyar però el vent també i gairebé sortim volant!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *