La imatge a l’aula

Aquest és un exemple de video fet amb el mobil que serveix per avaluar als nens i que ells es vegin a casa amb la família.

Els alumnes de 3r ens canten I’m a great Explorer, una cançó amb molt de ritme que ens fa recordar a la cantant Avril Lavigne.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hf8yblorvQA[/youtube]

La classe de 2nB (amb tots els seus components ens canten Explorers Chant i Are you ready?)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Hvkq-eguDbI[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2NQulVNBiZ0[/youtube]
Un altre vídeo que vaig fer a l’Aquarium de Barcelona el curs 2008/2009.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0sDIZsoaGkA[/youtube]

Quant a Manel

Hola sóc en Manel Zamora, vaig estudiar magisteri a la Universitat de Vic, sóc de la promoció 1997-2000. He passat per algunes escoles tant del Maresme: Salvador Espriu de Montgat i Ceip Ignasi Iglésias de Tordera. També he estat a L'Anoia al CEIP Herois del Bruc de Piera desprès vaig anar a la comarca del Bages, concretament a Manresa i allà vaig treballar al CEIP Bages. Després vaig estar treballant a Solsona a l'Escola Setelsis durant els cursos 2009/10 i 2010/11. Actualment sóc mestre de l'Escola Mare de Déu del Patrocini de Cardona.
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *