ELS ANIMALS MARINS |
|
En aquestes pàgines podreu veure algunes de les activitats que hem realitzat dintre d’aquest centre d’interés pensat per treballar amb nens de P5, durant tres setmanes, amb els següents: |
|
OBJECTIUS | · Conèixer els noms de diferents animals aquàtics.
· Llegir i ordenar correctament la frase treballada. · Realitzar correctament el grafisme d´ones. · Realitzar la grafia de les lletres m, s i t. I el núm. 6. · Discriminar visual i auditivament de les lletres m, s i t · Memoritzar i aprendre la canço i les endevinalles dels animals marins. |
CONTINGUTS | · Respecte pel medi marítim
· Recerca de fotos i llibres d’animals aquàtics. · Característiques dels animals marins. · Característiques del medi aquàtic. · Denominació de diferents animals marins. · Concepte núm. 6. · Grafia núm. 6 · Relació quantitat/grafia núm. 6 · Grafisme d´ones. · Lectura i ordenació de la frase “El peix viu al mar”. · Realització grafia lletra m, s i t. · Vocabulari d´animals aquàtics. · Discriminació visual i auditiva de la lletra m, s i t · Dibuix d´animals aquàtics. · Memorització de la cançó del “Peix pallasso”. · Memorització d’endevinalles de diferents animals marins. |
ACTIVITATS | · Collage d’un peix o una tortuga marina.
· Presentació de la frase treballada. · Dibuix del mar. · Recollida de fotos, llibres i contes d´animals de l´aigua. · Realitzar grafismes d´ones. · Dibuix figura del peix i de les seves parts. · Reconeixement i escriptura del núm 6. · Reconeixement i escriptura de les lletres m, s i t · Discriminació visual i auditiva de les lletres m, s i t · Enumeració de diferents animals de l’aigua. · Visualització d´un vídeo de l’Aquàrium. · Composició amb gomets de peixos. |
CRITERIS D’AVALUACIÓ | · Observació del grau de participació i iniciativa de cada alumne/a.
· Enumeració dels diferents animals aquàtics que s’han treballat. · Comprovació del grau d’assoliment dels objectius proposats.
|