Pablo i Júlia

Descripció  personal:

Hola, sóc el Pablo i tinc 10 anys. M’agrada riure  amb la meva millor amiga, la Júlia.

Hola, sóc la Júlia i també tinc 10 anys. M’agrada jugar amb el meu millor amic, el  Pablo.

La nostra classe :

La nostra classe és  molt divertida i molt interessant. El nostre professor és molt eixerit i molt simpàtic. Ens dóna socials, llengua, matemàtiques, …  La classe és més o menys gran i acollidora.

Escola:

La nostra escola té forma de triangle. Té dos camps de futbol, un de basquet i quatre parcs. Les classes són de p-3 fins a sisè.

Poble:

El nostre poble es diu Sentmenat, és molt afortunat i molt petit. Estem envoltats de natura i això és un luxe. A Sentmenat celebrem els Reis, la Pasqua, Cap d’any…

Sentmenat  pertany a Catalunya, és un  poble mitjanet. A nosaltres ens agrada viure aquí i ara hi ha una piscina nova!

4 thoughts on “Pablo i Júlia

1. Queralt

Hola Nois,
    M’encanta tindre aquest bloc on poder penjar comentaris!
    Jaja molt bona presentació!