Judith Moreno i Monica Garcia

Descripció personal

Hola, em dic Judith i tinc 10 anys. Sóc castanya amb reflexos rossos. Tinc els ulls marrons. M’agraden molt els gossos i també m’agrada molt ballar i cantar. Vaig a l’Escola Can sorts de Sentmenat. Les meves millors amigues són la Monica, la Queralt, la Marta, la Mireia i la Lara. M’agrada el color rosa i també el blau fosc.

Hola, em dic Mònica i tinc 10 anys. Sóc rossa. M’agraden molt els cavalls i també m’agrada molt cantar i ballar. Vaig a l’Escola Can sorts de Sentmenat. Les meves millors amigues són la Judith, la Queralt, la Marta, la Mireia i la Lara. Els meus colors preferits són el rosa i el blau cel.

La meva classe

La meva classe és gran. A la classe tenim una pissarra digital i una pantalla. Les taules són verdes i també tenim carpesans .

El meu cole és molt bonic i molt gran.  La meva classe és gran i té una pissarra digital. Les taules són petites i verdes i tenim uns carpesans marrons.

La nostra escola

Antigament la nostra escola era una masia. Ara és el despatx i al nou edifici estan les nostres aules.

5 thoughts on “Judith Moreno i Monica Garcia