“LOS MISTERIOS DEL SEÑOR BURDICK”

JA TENIM NOU ÀLBUM IL·LUSTRAT a 6è A  


“LOS MISTERIOS DEL SEÑOR BURDICK”

Autor:Chris Van Allsburg
Traducció:Odette Smith
Editorial: Fondo de Cultura Econòmica

És un llibre molt curiós.
Les seves misterioses i boniques il·lustracions en blanc i negre ens faran navegar i dialogar.
Entre elles no tenen relació (o al menys no formen part d’una mateixa història).
Totes les imatges van acompanyades d’una frase.

En altres llibres d’en Chris Van Allsburg com “L’Exprés Polar” o
“El higo más dulce”, el seu estil d’il·lustració és força semblant.

Molt interessant també la introducció. És, podríem dir, la única història completa de l’àlbum.
Caldrà llegir-la amb molta atenció!

Deixeu-vos portar per la vostra imaginació……i a escriure!!!

 

Esperem que us motivi i que aviat poguem publicar al bloc els vostres relats!!

 

 

7 thoughts on ““LOS MISTERIOS DEL SEÑOR BURDICK”

  1. Christian

    Ostres, quin booktrailer més emocionant! M’han obert la gana de llegir-me’l i gaudir d’aquestes il·lustracions tan impressionants! Gràcies per compartir-ho!!!

  2. Sheyla Flores

    A mi les imatges em transmeten molta imaginació.
    Crec que l’autor te molta imaginació.
    Jo crec que les imatges son en blanc i negre perquè així semblen més de por.
    Les imatges són molt grans, ocupen tota la plana.
    El que més m’agrada del llibre són les il·lustracions en blanc i negre.
    M ‘ha cridat molt l’atenció les petites frases resumides al costat de cada imatge.
    L ‘àlbum es tal i com m’ho esperava, molt de por.
    No havia llegit mai un àlbum com aquest.
    No ho veus cada un foraviament a Venècia !!
    Les imatges són una mica exagerades.
    Als meus amics els diria de la historia que es molt bonica però es una mica com de por. A mi m’agrada. 🙂

  3. Elisabeth

    Hola,sóc l’Elisabeth.
    La il-lustració que més m’ha agraat ha sigut la de ”Estravío en Venecia” perquè m’ha transmet una sensació d’inquietu i també perquè mai havia vist res igual.
    En general,el llibre m’ha fascinat ja que mai he llegit res igual. El que més m’ha agradat de l’àlbum ha sigut que quasi bé cap imatge té res a veure. El primer cop que vaig veure aquest àlbum em pensava que tot el llibre seria la vida del senyor Burdik,però ara un cop l’he llegit m’he adonat que estava equivocava i també que un àlbum il-lustrat pot ser interessant sense tenir res a veure una imatge amb una altra!!
    A10
    Elisabeth 8)

  4. Alba Álvarez Galán

    Hola, sóc l’Alba.
    Aquest àlbum il·lustrat és molt bonic i molt interessant. La il·lustració que he triat em transmet una sensació extranya, perquè ès una imatge que no l’havia vist mai. Però també em fa imaginar una história, bé, diferents históries. El color de la i·lustració és en blanc i negre. Crec que té a veure amb el misteri. el què més m’ha agradat i m’ha cridat l’atenció del llibre han sigut les il·lustracions. Jo m’imaginava una história com les de sempre. Mai havia llegit un àlbum com aquest. Per a mi aquesta imatge és molt interesant perquè hi han uns coloms tan blancs com la neu i em recorden al símbol de la pau. Hi ha un colom què te l’ala aixecada. Als meus amics i amigues els hi diria que és un llibre molt bo i interessant.
    Dew
    Alba 🙂

  5. Judith Diaz

    Hola,
    La il·lustració “la biblioteca del Sr. Linden” em transmet una sesació de misteri, d’intriga i mentra la curiositat. Desprès de llegir el llibre no m’esperava que fos així, sino que m’imaginava que eren històries normals, d’un llibre “normal”. Mai no havia llegar un álbum com aquest, i aixó es el que fa que m’agradi més encara. Mai he viscut algo com a les il·lustracions, ni tampoc vull que em passi! Si hagués de parlar del llibre, diría que es molt interessant.

  6. Montse G.

    Gràcies a Sheyla, Judith, Elisabeth i Alba pels vostres comentaris.
    A veure si us animeu i aquestes vacances els que encara no heu comentat ho feu. 🙂

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà