L’ESCRIPTORA DOLORS GARCIA CORNELLÀ ENS HA VINGUT A VISITAR!

Per segona vegada hem pogut gaudir de la visita de l’escriptora Maria Dolors Garcia Cornellà. I una vegada més, alumnes de Cicle Mitjà i de Cicle Superior han pogut fer una estona de tertúlia amb aquesta prolífica i gran escriptora, que tantes bones estones ens fa passar amb els seus llibres.

Els llibres que han llegit els alumnes són “Peripècies d’un rescat i “Marvin, el limpiabotas“.

Al preguntar als nens i nenes com s’han sentit davant de l’escriptora del llibre que acaben de llegir, la Paula ens ha respost molt convençuda amb una paraula: ens ha dit que s’ha sentit il·lusionada, il·lusionada de tenir-la al davant i pensar que era ella qui s’havia inventat totes aquelles històries i “peripècies” que havia trobat en el llibre. Pensem que és una paraula molt bonica: sentir-se il·lusionada davant d’algú que admires, algú que t’ha fet imaginar, pensar, riure o fins i tot plorar…

La Cristina ens ha dit que pensa que els escriptors i les escriptores són importants perquè escriuen els somnis que tenen els nens i, al llegir-los, és com si els somnis es fessin realitat

Si les visites dels autors i autores a les escoles serveixen perquè els nens i nenes puguin expressar-se d’aquesta manera… ja ens donem per satisfets. I segur que la Dolors també pensa el mateix!

Nosaltres li donem  les gràcies per les seves explicacions, per deixar-nos entrar a dins d’aquest món secret dels escriptors i saber con s’ho fan per empescar-se tantes històries… i també per la seva simpatia i la seva bonhomia.

GRÀCIES, DOLORS… TORNARÀS, OI?