ESPECTACLE CIENTÍFIC DANI JIMÉNEZ

Qui ha dit que la ciència és difícil i avorrida? CARTELL SETMANA CULTURAL supershort

Aquest curs, l’Escola Can Serra dedica la Setmana Cultural a l’estudi de les CIÈNCIES (VIU LA CIÈNCIA).  El divendres 7 de febrer, els alumnes de Can Serra han tingut l’oportunitat de gaudir d’un parell d’espectacles científics de la mà del físic, divulgador científic i presentador del programa “Dinàmiks” (dissabtes al matí al Club Super 3), DANI JIMÉNEZ. Aquests espectacles han suposat el tret de sortida a la Setmana Cultural, que es desenvoluparà de manera paral·lela a la festa de Carnaval. Com es pot apreciar a les imatges, els nens, nenes i professors han interactuat amb en Dani Jiménez de manera molt activa, lúdica i pedagògica. Els dos espectacles oferts pel Dani Jiménez han tingut lloc a l’Auditori Maria Feliu de Barberà del Vallès. Al primer torn, els nens de P5, 1r i 2n han descobert tot allò que cal per ser uns bons científics, i han gaudit d’experiments i sorpreses inoblidables. Al segon espectacle, 3r-4t-5è-6è, els més grans han fet un magnífic viatge pel llarg de la història, de la mà de grans científics, com ara Galileu, Leonardo da Vinci, Einstein, etc. L’alumnat ha quedat bocabadat, han viscut grans emocions, hi ha hagut moltes rialles i expectació, però, sobretot, han après i experimentat moltes anècdotes científiques gràcies a l’enginy i el coneixement del gran Dani Jiménez.

[youtube]http://youtu.be/_Q08Wk8gUbQ[/youtube]