MÉS ACTIVITATS A LA BIBLIOTECA “ESTEVE PALUZIE”

Hola nens, nenes i famílies!

Una vegada més volem recomanar-vos les properes activitats que es duran a terme a la biblioteca “Esteve Paluzie“.

Es tracta de dos tallers, el primer és “Escriu el teu conte” a càrrec de Joan de Boher, que es celebrarà el proper dijous dia 7 a les 18 hores

Com ja sabeu, a l’escola treballem, moltes vegades, a partir dels contes, i per això pensem que aquesta activitat és molt adient per continuar els aprenentatges de la llengua, però en un context molt més lúdic i distès.

Aquest taller està adreçat a tots els nens i nenes des dels 7 als 13 anys. Si hi voleu participar, heu de trucar o passar per la biblioteca per tal de poder-vos inscriure.

L’altra activitat és un taller de poesia que es durà a terme per celebrar el “Dia Mundial de la Poesia”.

Es titula “Juguem amb la poesia” i, ja que nosaltres, a l’escola, també estem treballant aquest gènere tan bonic, sembla que aquest taller ens l’hagin fet a mida i, per tant, no ens l’hauríem de deixar perdre! Tindrà lloc el proper dia 21 de març, també a les 18 hores i serà a càrrec de la Sara Tornos. L’edat recomanada és a partir de 6 anysTambé cal inscripció prèvia per poder-hi participar.

NOSALTRES NO HI FALTAREM, I VOSALTRES?

JA VEUREU COM HO PASSAREM D’ALLÒ MÉS BÉ I, A MÉS, APRENDREM MOLT!!

One thought on “MÉS ACTIVITATS A LA BIBLIOTECA “ESTEVE PALUZIE”

1. ANNA SANEGRE SORRIBAS Post author

Felicitats als nens i nenes de Can Serra, que han assistit a aquests tallers i ho han fet tan i tan bé. I, el més important, que ho han passat molt bé.
    FELICITATS!!