RECITAL DE POESIES A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Hola a tothom!

Des de la biblioteca de l’escola us volem convidar a assistir a un acte que es farà per commemorar el Dia Mundial de la Poesia.

Aquest acte, tindrà lloc el divendres dia 23 de març a tres quarts de cinc de la tarda a la nostra bilbioteca.

Es tracta d’un petit Recital de Poemes que uns quants  nens de l’escola ens recitaran, després d’haver-los treballat  a  classe amb la resta de companys.

Ens agradaria molt que hi vinguéssiu, i per convidar-vos d’una manera més poètica ho farem amb aquesta invitació que va fer una de les nostres poetesses més coneguda i estimada, ens referim a la Joana Raspall:

He trobat uns quants mots

al món de la poesia,

no vull quedar-me’ls tots!

Si t’agrada llegir

et faran companyia,

ens els podem partir.

(Joana Raspall)

No hi falteu!!

4 thoughts on “RECITAL DE POESIES A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

1. Alex sanchez

Hola Anna.si encara estén a remos conte amb l’Alex que es quedara
    A fer el recital.jo no se si arribare a remos pero
    La iaia i germaneta no s’ho perdran!!!
    Carol

2. calvar34

Ha estat un recital molt bonic. Gràcies per convidar-nos a aquesta oportunitat literaria. Petonets, Christian.

3. ANNA SANEGRE SORRIBAS Post author

Gràcies a tots els alumnes i també a tots els mestres que ho heu fet possible!!