CLOENDA DE L’ACTIVITAT DE PISCINA

L’activitat de piscina finalitzada abans de les vacances de Nadal ha estat molt profitosa per l’alumnat i ha contribuït a l seu aprenentatge i desenvolupament integral.

Aquestes imatges que es mostren a continuació són un tastet de la jornada de portes obertes que es va realitzar el penúltim dia de l’activitat de piscina que han realitzat els nens i nenes de segon. Els infants van gaudir de l’activitat com sempre, però en aquest cas acompanyats d’una companyia molt especial. Les famílies van poder observar els aprenentatges de l’alumnat així com algunes de les activitats que han dut a terme durant el curs.

Tant l’alumnat com les famílies van gaudir molt de la jornada i va ser el dimarts següent quan l’alumnat  es va poder acomiadar de la piscina i dels monitors/es.

Gaudiu de les fotos i fins aviat!

8 thoughts on “CLOENDA DE L’ACTIVITAT DE PISCINA

1. LAURA GIL

Muchas gracias por las fotos, nosotras las mamas voluntarias tambien lo pasamos bien ayudando en lo que pudimos, gracias por contar con todas nosotras, saludos.

2. Iban Navarro

Sense l’ajuda de les mares no hagués estat possible realitzar l’activitat ja que la vostra col·laboració va ser imprescindible i ho vareu fer molt i molt bé! Així que moltes gràcies a totes! Salutacions

3. Carolina "DESVAN DEL LECTOR"

Bon dia

Per si els nens de primer volen compar el llibre:
    EL PIRATA I LA PRINCESA
    SALVADOR COMELLES

El tenim al “DESVAN”

Salutacions i moltes gracies per el comentari que heu fet de la llibreria.

4. Lidia

Me le pasat molt be a natasio.I las vacanses de estiu del 2012 anire anatasio¡.