Efecte erosiu

 

Panoràmica de les muntanyes de Montserrat

Panoràmica de les muntanyes de Montserrat

 

A la imatge, podem observar clarament les muntanyes de Montserrat amb tota esplendor, les formes arrodonides, demostren l’efecte erosiu de l’aigua, duran milers i milers d’anys.

Això demostra que abans Catalunya era una mar més, llavors es formaren els Pirineus i es va formar el mar Mediterrani i Catalunya.

 

Eudald Roig Torrent 3rC

One thought on “Efecte erosiu

  1. ellovera

    Cal donar una informació precisa quan es fa una publicació. Els materials que formen les muntanyes de Montserrat (confglomerats) es van dipositar en el delta d’un antic mar però la formació de les muntanyes és molt posterior. Quan aquests materials ( els conglomerats) van quedar exposats a la intempèrie, l’aigua que penetrava per les esquerdes els anava erosionant fins a formar els relleus que veiem ara.

    Reply

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *