Ohhh jo tambè viu anar en Kayak !!! Molt maques les fotos….seguiu aixins que també etem disfrutan nosaltres.. Que bè !!
Un abraçada per tots.
Que bé us ho esteu passant!!! Gaudiu al màxim d’aquestes colònies tan xules.
Petonets per tots i una abraçada molt forta!!!
L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *
Comentari
Nom *
Correu electrònic *
Lloc web
Current ye@r *
Leave this field empty
Ohhh jo tambè viu anar en Kayak !!!
Molt maques les fotos….seguiu aixins que també etem disfrutan nosaltres..
Que bè !!
Un abraçada per tots.
Que bé us ho esteu passant!!!
Gaudiu al màxim d’aquestes colònies tan xules.
Petonets per tots i una abraçada molt forta!!!