COLÒNIES DE SISÈ (SEGON DIA AL MATÍ)

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a COLÒNIES DE SISÈ (SEGON DIA AL MATÍ)

  1. Maria Jose diu:

    Ohhh jo tambè viu anar en Kayak !!!
    Molt maques les fotos….seguiu aixins que també etem disfrutan nosaltres..
    Que bè !!

    Un abraçada per tots.

  2. Júlia Pausas diu:

    Que bé us ho esteu passant!!!
    Gaudiu al màxim d’aquestes colònies tan xules.

    Petonets per tots i una abraçada molt forta!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *