COLÒNIES DE SISÈ (VESPRE DEL PRIMER DIA)

Estem molt bé i no ha plogut.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a COLÒNIES DE SISÈ (VESPRE DEL PRIMER DIA)

  1. Rosa Calvet diu:

    Hola a tots
    Com esteu? A les fotos es veia un cel molt AMENAÇADOR. Ara bé, amb tan bona companyia, de ben segur, que el temps no afecta. Aquí, a Argentona, ara plou amb moltes ganes; sort que ja és de nit. Passeu molt bona nit. No us atipeu massa amb el sopar ni emb el ressopó. Petonets.

  2. montse sans diu:

    ostres, que contents que estem que no us plogui. Gaudiu molt de l’estada
    una abraçada i petons
    bona nit

  3. Beatriz De Gea diu:

    OHHH!!!
    Quines fotos més macas, gaudiu d’aquesta experiencia, que lo bó, dura poc, una abraçada desde Argentona amb pluja!!

  4. TXELL ALEMANY diu:

    A veure si demà aguanta el temps i podeu fer totes aquelles coses tan txules que teniu programades. Passeu-ho MOLT BE !!!

  5. Maria Jose diu:

    Disfruteu amb pluja i sense pluja que es lo més important !!!

    Un petonas a tots !!

  6. Miriam Soler diu:

    Disfruteu al màxim, la pluja és secundaria , lo important és que ho passeu bé.
    Petons desde Argentona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *