Hola a tots
Com esteu? A les fotos es veia un cel molt AMENAÇADOR. Ara bé, amb tan bona companyia, de ben segur, que el temps no afecta. Aquí, a Argentona, ara plou amb moltes ganes; sort que ja és de nit. Passeu molt bona nit. No us atipeu massa amb el sopar ni emb el ressopó. Petonets.
Hola a tots
Com esteu? A les fotos es veia un cel molt AMENAÇADOR. Ara bé, amb tan bona companyia, de ben segur, que el temps no afecta. Aquí, a Argentona, ara plou amb moltes ganes; sort que ja és de nit. Passeu molt bona nit. No us atipeu massa amb el sopar ni emb el ressopó. Petonets.
ostres, que contents que estem que no us plogui. Gaudiu molt de l’estada
una abraçada i petons
bona nit
OHHH!!!
Quines fotos més macas, gaudiu d’aquesta experiencia, que lo bó, dura poc, una abraçada desde Argentona amb pluja!!
A veure si demà aguanta el temps i podeu fer totes aquelles coses tan txules que teniu programades. Passeu-ho MOLT BE !!!
Disfruteu amb pluja i sense pluja que es lo més important !!!
Un petonas a tots !!
Disfruteu al màxim, la pluja és secundaria , lo important és que ho passeu bé.
Petons desde Argentona.