Category Archives: General

Instruccions

Tothom ha de tenir el seu bloc per penjar la feina i els qui no el tingueu heu de començar el procés:

  • El primer pas és tenir un correu electrònic que farem servir per comunicar-nos. Si no en teniu o voleu tenir-ne un exclusivament per la feina de l’institut heu de seguir els passos següents:
  • entrar al gmail clicant aquí
  • a continuació accioneu Inscriviu-vos a Gmail i ompliu el formulari. El nom d’usuari ha de ser el vostre nom i cognom tot junt (per exemple juliaalbes) o el vostre nom (julia) i un identificatiu del vostre grup (1rA, 1rB o 1rC). Per tant, si la Júlia decidís posar el nom i el cognom, quedaria així: juliaalbes1rA. Recordeu de no posar accents ni majúscules.
  • després envieu un correu electrònic a catala.querol@gmail.com amb el vostre correu electrònic.
  • a continuació, obriu un bloc seguint aquest enllaç wordpress. Una informació detallada la teniu en aquest document: Com crear bloc
  • un exemple de bloc com el que heu de fer el trobareu clicant aquí en breu.