Avui dia 10 d’octubre, he obert el meu bloc al servidor de la xtec. Espero poder escriure i participar amb els meus comentaris en les tasques de desenvolupament d’aquest espai de blocs de la xtec.
Benito
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
Hola, això és un comentari.
Per a esborrar un comentari, inicieu la sessió i mireu-vos els comentaris dels articles. Allí hi trobareu l’opció d’editar-los o eliminar-los.