Categories
- BATXILLERAT (1)
- CLUB DE LECTURA (1)
- ESO (1)
- General (1)
Comentaris recents
- Anònim en Hola, món!
Arxius
Categories
Meta
Arxiu de l'autor: Josep
Club de lectura
Us convoquem a un club de lectura sobre Joan Vinyoli el dia 15 de desembre de 2014 a la biblioteca Neus Andrés de l’Institut Montsacopa a les 4 de la tarda. Us hi esperem !
Publicat dins de BATXILLERAT, CLUB DE LECTURA, ESO
Etiquetat com a Club de lectura
Deixa un comentari
Hola, món!
Em dic Josep Sala i estic fent pràctiques en un curs de blogs. Aquest és un blog provisional.
Publicat dins de General
1 comentari