Educació Emocional

Benvinguts i benvingudes a l’espai més emocionant del nostre bloc.

“No som responsables de les emocions, però si del que fem amb elles” Jorge Bucay

Resultat d'imatges per a "emociones imagenes"

Esperem que en aquest espai del blog trobeu recursos i activitats del vostre interès que us resultin interessants i divertides. Perquè pugueu posar en pràctica en família i amb amics.I si us animeu, i voleu compartir l’experiència, deixeu un comentari. Us llegim 😉

Actualment a les escoles públiques, es creu en la idea d’ensenyar a identificar i gestionar les nostres emocions a través d’atenció personalitzada amb cada alumne, i activitats conjuntes.

Aquesta idea neix davant la necessitat de voler ajudar als nostres alumnes a què tinguin relacions més sanes entre ells, i amb el seu entorn, a través de saber identificar i donar-los eines necessàries perquè puguin gestionar tot el que arriben a sentir en edats primerenques, i en la preadolescència.

Resultat d'imatges per a "niños hablando dibujo"

En cada etapa de la infantesa, preadolescència i adolescència, percebem les coses de diferent manera. I a mesura que es creix en edat, també creixen les ganes de voler entendre el que sentim per dins.
Cada etapa és diferent i cada nen o nena té necessitats molt diferents, a més el que tenen al seu voltant el perceben de diferent manera, per això hem d’ajudar-los amb les eines i els recursos necessaris perquè sàpiguen gestionar les seves emocions i sentiments, i tinguin intel·ligència emocional.

A continuació us deixem un breu vídeo on el psicòleg Daniel Goleman ens parla de la importància de la intel·ligència emocional en els nens.