CRITERIS D’AVALUACIÓ D’EDUCACIÓ MUSICAL DEL 3r TRIMESTRE:
Aquests són els criteris d’avaluació del 3r trimestre:
- Practicar els ritmes del llenguatge musical: negra, dues corxeres, silenci de negra i blanca.
- Representar una percussió corporal en vídeo.
- Cantar cançons en vídeo.
- Reconèixer els instruments musicals de les diferents famílies.
EDUCACIÓ MUSICAL: TASCA 4
LES BANDES SONORES I LES EMOCIONS
Aquesta setmana us proposo la tasca 4 d’educació musical. Ens endinsarem en el món de les bandes sonores i descobrirem el poder que pot arribar a tenir la música en una pel·lícula. Les bandes sonores són el conjunt de paraules, sons i música que acompanyen una pel·lícula.
Les emocions o sensacions més característiques d’una banda sonora són:
Aquí us deixo uns exemples de bandes sonores de 3 pel·lícules que segur que les coneixeu:
- Harry Potter, del conegut compositor John Williams
- Pirates del Carib, del compositor Hans Zimmer
- Avatar, del compositor James Horner
L’activitat que us proposo és que busqueu una banda sonora d’una pel·lícula que us agradi molt i que feu un petit treball en un full blanc DIN-A4 o en un document WORD, i m’ho envieu al meu correu adjuntant el document o fent-li una foto al full. També us pot ajudar algú de la família, potser compartiu els mateixos gustos musicals…
Guió de treball:
- ESCRIU EL TEU NOM I COGNOM, DATA I EL CURS
- TÍTOL: EDUCACIÓ MUSICAL: ACTIVITAT SOBRE LES BANDES SONORES.
- NOM DE LA PEL·LÍCULA.
- NOM DEL COMPOSITOR O COMPOSITORA DE LA BANDA SONORA (QUI HA COMPOSAT/ESCRIT LA MÚSICA DE LA PEL·LÍCULA). Ho podeu buscar a Google.
- QUINA SENSACIÓ O EMOCIÓ ET TRANSMET AQUESTA MÚSICA. ( TRISTOR, ALEGRIA, POR, HUMOR, TERROR…)
- RECOMANARIES AQUESTA CANÇÓ ALS TEUS AMICS O AMIGUES? DIGUES PERQUÈ?
CORREU ELECTRÒNIC ON HEU D’ENVIAR LA TASCA; musica.escolasantjordi@gmail.com
BONA FEINA MUSICAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDUCACIÓ MUSICAL: Tasca 3
Hola nois i noies,
com seguiu? Espero que bé.
Recordeu que si algú no m’ha enviat la tasca 1 o la tasca 2 envieu-la quan pugueu.
Estic molt contenta de les feines que m’esteu enviant.
US FELICITO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aquesta setmana us proposo la TASCA 3:
“Els instruments musicals i els seus sons”
. Com ja sabeu els instruments musicals es classifiquen en 3 famílies:
- INSTRUMENTS DE CORDA:Són els instruments en què el so és produït per la vibració d’una o més cordes.
- INSTRUMENTS DE VENT: Són els instruments que generen un so quan es fa vibrar l’aire
, normalment en forma d’una columna d’aire en el seu interior. - INSTRUMENTS DE PERCUSSIÓ: Són els instruments en què el so és produït percudint, rascant o sacsejant. Us proposo dues activitats: ACTIVITAT 1:
- Mireu aquests dos vídeos sobre els instruments musicals i els seus sons. En el segon vídeo (els instruments, per Pere i Alba) surten 9 instruments musicals, sabries dir quins són? En un full, en blanc DIN-A4, escriu aquests 9 instruments i posa al costat a quina família pertanyen. Recorda posar el teu nom, la data i el títol: “Els instruments, per Pere i Alba”. (El títol el pots pintar amb retoladors de colors). Quan ho tinguis fet li fas una foto al full i me`l fas arribar al meu correu electrònic: musica.escolasantjordi@gmail.com
ACTIVITAT 2: Et proposo que facis l’activitat 2 que trobaràs en aquest enllaç:
ACTIVITAT 2 INSTRUMENTS MUSICALS
IMPORTANT: Quan tingueu l’activitat 2 feta heu de clicar amb el ratolí a: ¡TERMINADO!. A continuació us demanaran que poseu el vostre nom. Aquí heu de posar el vostre nom i cognom, i l’adreça del correu electrònic per tal de poder-vos contestar. I per acabar cliqueu a SEND i ACEPTAR.
TENIU FINS EL 26 DE MAIG PER ENVIAR-ME LA TASCA 3.
BONA FEINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
——————————————————————————————————————
Hola!!!
Avui dimarts us proposo la tasca 2 que haureu d’entregar com a data límit el dimarts 12 de maig. Teniu una setmana per fer-ho.
TASCA 2: LES FIGURES RÍTMIQUES
A la TASCA 2 hi han 3 activitats.
Quan obriu la tasca 2 trobareu les tres activitats que heu de fer, us dic els passos a seguir per a realitzar-les:
ACTIVITAT 1:Escoltar i practicar una lectura rítmica.
ACTIVITAT 2: A continuació haureu de fer un exercici de sumar ritmes.
ACTIVITAT 3: I l’últim exercici és crear una composició rítmica de 8 pulsacions inventada per vosaltres, amb els ritmes que surten: la negra (1 pulsació), el silenci (1 pulsació), les corxeres (1 pulsació) i la blanca (2 pulsacions). L’has de fer en un full en blanc, recorda posar el teu nom i cognom, la data i el curs. Quan acabis li fas una foto i m’ho envies al meu correu electrònic: musica.escolasantjordi@gmail.com
Enllaç de la tasca 2:
IMPORTANT: NOMÉS M’HEU D’ENVIAR PER CORREU L’ACTIVITAT 3: LA COMPOSICIÓ RÍTMICA. LES ACTIVITATS 1 i 2 NO CAL QUE ME LES ENVÏEU, JO REBRÉ ELS RESULTATS DIRECTAMENT. HEU DE SEGUIR AQUESTS PASSOS:
Quan tingueu feta la tasca 2 heu de clicar amb el ratolí a: ¡TERMINADO!. A continuació us demanaran que poseu el vostre nom. Aquí heu de posar el vostre nom i cognom, i l’adreça del correu electrònic per tal de poder-vos contestar. I per acabar cliqueu a SEND i ACEPTAR. Us poso una imatge perquè no us deixeu res:
BONA FEINA
————————————————————————————————————
Hola alumnes de 3r!!!
Com esteu? Espero que estigueu bé.
Avui dimarts us proposo la tasca 1 que haureu d’entregar com a data límit el dimarts dia 28 d’abril. Teniu una setmana per fer-ho.
En aquests dies de confinament, la música ens pot ajudar a sentir-nos millor
Desitjo que gaudiu molt amb aquesta activitat.
Doncs bé! Aquí us adjunto la primera tasca:
Quan tingueu feta la tasca me l’envieu al meu correu electrònic. En dues setmanes posaré les noves activitats.
musica.escolasantjordi@gmail.com
Si tinguéssiu problemes en enviar-ho per mail, ho podeu penjar a l’enllaç Drive que us he passat per Tellfy.
Una abraçada immensa!
Carmen.
Hola!!!
Espero que estigueu bé.
Us deixo unes activitats perquè aneu practicant a casa:
- Repasseu les notes de l’escala de DO:
2-Percussions corporals: ho podeu practicar amb algú de la vostra família…