17
03
2017
Com que aquest any el tema principal del Carnestoltes han estat els JOCS DE TAULA, un dia van venir uns monitors i ens van ensenyar a jugar a uns quants per equips base! Alguns d’aquests jocs eren: Cargolino Valentino, Carcassone, El llop de Mitjanit… Ens van agradar molt i ens ho vam passar súper bé!!!
FOTOS!
GENERAL
17
03
2017
Com cada any, el dijous Llarder organitzem uns jocs en equips base pels més petits de l’escola. Com que aquest any som els grans, els hem preparat pels alumnes de P3 i P4. Va ser una tarda molt divertida i creiem que els més petits s’ho van passar d’allò més bé!
Comproveu-ho mirant les FOTOS!
GENERAL
15
03
2017
Aquest mes de febrer vam a anar al Ca l’Arenas a veure una exposició sobre l’art surrealista a Catalunya i vam conèixer alguns autors importants. Després vam fer el joc dels disbarats, que era una manera d’extreure idees surrealistes pels artistes. I per acabar vam fer un taller anomenat “Cadàver exquisit” on vam crear una obra conjunta a partir d’una aportació individual de cada alumne/a. Va ser molt divertit!
Mireu aquí les FOTOS!
GENERAL
6
03
2017
Bon dia!!
Us volem explicar un petit projecte que han fet tres alumnes de sisè amb l’ajuda de la mestra Mercè Juan. Es tracta de la preparació d’un conte triat per ells mateixos i en el que han hagut de crear els personatges, fer el doblatge, interpretar cada una de les escenes, gravar-ho tot en vídeo i fer el muntatge final. Aquest vídeo el van anar a presentar a les classes de primer a on els petits van gaudir molt amb les imatges. Un cop vist el conte, nens i nens de primer van poder fer algunes preguntes als creadors de la història.
En Manuel, en Yixuan i l’Alexander han estat els protagonistes de l’adaptació del conte “I per quèèè?” d’en Yaël Vent des Hove.
[youtube]https://youtu.be/m5GNXSL1Ivg[/youtube]
GENERAL