Es fan grans!

Mares i pares mireu que bonica ha quedat la festa de graduació dels vostres fills.

Una abraçada!

COLÒNIES EL GINEBRÓ

MARXEM DE COLÒNIES

EL DR. RODAMON I LA MÀQUINA DELS TEMPS

QUE DIVERTIT ANAR DE COLÒNIES!

BONA NIT

Racons P3 P4 P5

Els dijous a la tarda els nens i nenes de P3, P4 i P5 fem racons

JORNADES VERDES

Hem fet brotxetes amb fruita i després hem escrit la recepta.

SORTIDA A LA BIBLIOTECA

Hem anat a la biblioteca d’Arenys de Munt. Quan hem arribat ens esperava la Clara, ens ha explicat que els contes els escriuen els escriptors i els dibuixos els fan els il.lustradors. Hem conegut en Jorge, un il.lustrador que ens ha explicat que els escriptors li donen un escrit i ell a partir del que llegeix fa els dibuixos dels contes. Ens ha agradat molt tot el que ens ha explicat de com aprendre a dibuixar i alguns trucs. Finalment ens ha fet un regal, un dibuix per la nostra classe. Ha estat una experiència molt enriquidora.

FEM LA MONA!

L’últim dia del segon trimestre hem anat a veure la vella quaresma i ens ha portat els ingredients per fer la mona! A la classe entre tots untem la xocolata a la coca i ho decorem amb lacasitos, ous de xocolata i plomes de colors.
A la tarda sortim al pati amb els companys de P3 i P4 i ens la mengem, ens ha quedat boníssima!!!

PLANTES AROMÀTIQUES

Ha arribat la primavera i hem decidit que per celebrar-ho plantarem plantes aromàtiques: espígol i farigola. En primer lloc parlem de cada planta, l’olorem i entre tots descobrim perquè s’utilitzen (infusions, per fer colonies, etc.). Per últim les plantem al pati i els encarregats cada setmana les regaran i entre tots les cuidarem.

ANEM A L’OBRADOR A FER LA MONA

PINTEM AMB XOCOLATA

NEVA!!!

L’últim dia del mes de febrer ha estat molt especial…hem arribat a l’escola i estava nevant! Hem decidit sortir a fora ben abrigats a jugar amb la neu. Hem experimentat noves sensacions…la neu és freda i quan l’agafes es desfà… Després hem tornat a l’escola i hem celebrat l’aniversari d’en Lucas, PER MOLTS ANYS bonic.