El meu Symbaloo

Què veig

Visió de l’aprenentatge del segle XXI

Estic a l’aula, obro els ulls, i miro al meu voltant i observo una dinàmica molt diferent a la meva infantesa. No va ser pitjor, sinó molt diferent….

Què veig

ÚS D’EINES I RECURSOS DIGITALS: COMARQUES DE CATALUNYA

Experiències, General

On, què i com?

Us deixo el meu mapa conceptual del meu EPA. Your browser is not able to display frames. Please visit EPA (Entron personal daprenentatge)aprenentatge) on MindMeister. EPA (Entron personal…

Què faig

CERQUES BOOLEANES???

OPERADORS DE LA CERCA BOOLEANA

Què veig

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Pendents, Què veig

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

Començo el curs escolar, pensant què puc fer per formar-me, quin curs s’adequa més a les meves necessitats. Sovint això et porta algun que altre mal de cap….

Experiències, Què faig

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Què faig, Què veig

Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

  Origen: Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

Pendents