Benvinguts/des al bloc!

Hola a tothom!

Sóc la Laura i he obert aquest bloc educatiu per donar a conèixer les diverses pràctiques del curs, així com activitats i propostes.

En concret, sóc mestra d’educació infantil i primària i treballo a l’escola concertada Anna Mogas de Granollers. Estic com a mestra de reforç i, per aquest motiu, no tinc un grup fixe de nens i nenes, sinó que duc a terme reforços i desdoblaments dins i fora de l’aula, així com substitucions de mestres quan és necessari.

A continuació us deixo un vídeo de l’escola per si li voleu donar un cop d’ull. En concret, fa un tour per tot l’edifici, explica els diferents projectes en què treballen els alumnes i, també, els valors, l’estil i el projecte educatiu del centre:

Un pensament a “Benvinguts/des al bloc!