Apropar-los a la realitat!

Aquest passat dijous dia 23 de febrer vam tenir el plaer de visitar una de les empreses punteres del Bages, amb el grup de segon curs  de CFGM de “Producció per Mecanització”.

El grup empresarial està compost per diferents divisions. Des de treballs ferroviaris fins a muntatges de compressors refrigerants.

Va ser una sortida molt interessant pels alumnes, van poder contemplar molts dels processos que han  estudiat a l’aula. Des de processos de planxisteria fins al de pintura.

Vam poder observar la incorporació de les cèl·lules robotitzades, la importància de l’organització en les diferents zones de treball.

La major part dels alumnes estan realitzant la formació Dual. Aquesta visita també els va servir per fer una comparativa entre empreses, i descobrir que el món de la mecànica és molt ampli.

imageedit_1_5720959812

Foto editada amb LunaPic