L’eina Videoshop a l’aula

Per a recordar l’excursió realitzada el mes passat, hem utilitzat una aplicació mòbil anomenada Videoshop.
Es tracta d’un editor on podem afegir-hi diferents segments de vídeos i de fotografies, a més a més també hi podem afegir text de diferents tamanys i a diferents espais de la pantalla. De fet, ens permet realitzar un gan nombre de variacions i amb molta facilitat, fet que permetrà ser utilitzat per alumnes de diferents edats.
L’aplicació està programada per a ser utilitzada de forma molt intuïtiva, ja que és molt senzill navegar pels diferents espais d’aquesta. La qualitat visual és notable i com ja hem dit, en general, és una eina molt simple però a la vegada completa.
Finalment, cal dir que la reproducció d’aquest vídeo ha augmentat la seva participació ja que es tracta d’un mitjà audiovisual diferent. El recomano!
A continuació, comparteixo la URL del vídeo que he realitzat amb aquesta eina:
Deixa un comentari