- Activitat 6: Trencaclosques del trenet.
Aquest trencaclosques es troba al racó de l’ordinador, estarà disponible durant unes setmanes i després es canviarà per un altre espai. El poden fer tant de manera individual com en parelles.
· Activitat 7: En quin ordre vam visitar els espais?
Amb l’ajuda de les Bee-bot construïm el recorregut que vam fer al Parc i la Bee- Bot ha d’aconseguir fer el camí. Per poder-lo aconseguir posem les imatges dels espais visitats. Aquesta activitat es fa amb grup de 5 infants. El material que es necessita són les fotografies, les Bee-Bot i un panell amb el fons del parc per fer anar la Bee-Bot.
· Activitat 8: Expliquem la nostra experiència a l’escola Badalona Port.
Un cop fetes totes les activitats anteriors i adquirit nous coneixements i aprenentatges, escriurem a una escola Badalona Port un correu electrònic per explicar que hem visitat el Parc de l’Oreneta i volem fer una videotrucada amb els alumnes, per poder explicar l’experiència i ens preguntin. Aquesta Videoconferència es fa a través de la PDI i amb tot el grup, d’aquesta manera establim una conversa i tots poden participar.
· Activitat 9: Ambient.
L’última activitat és la creació d’un ambient relacionat amb el Parc, en aquest hi ha diversos materials per poder representar la visita a través dels Minimons. També hi ha un projector de llum, per tal que puguin fer creacions a sobre i es reflecteixin a la paret i la taula de llum amb materials translúcids.
A l’ambient hi poden haver 6-7 infants al mateix temps, el material que s’utilitza és divers de fusta, de plàstic per la taula de llum, de plàstica, entre d’altres. Algun material és el següent:
Material de Grapat:



Material de Jugar i Jugar:

