El meu Symbaloo

symbaloo

E.P. d'Aprenentatge, Què veig

Aprenentatge al segle XXI

L’aprenentatge en un món tan canviant com l’actual ha de combinar la tradicional transmissió i adquisició de coneixements amb habilitats emocionals i socials útils per a un aprenentatge…

Què veig

Presentació d’un projecte d’activitat

Què faig

Mapa conceptual del meu EPA

Your browser is not able to display frames. Please visit Entorn personal daprenentatge Mapa conceptualaprenentatge Mapa conceptual on MindMeister.Entorn personal d’aprenentatge Mapa conceptual por Alexandra Meseguer Ortin

E.P. d'Aprenentatge, Què faig

Cerca booleana: què és?

És un tipus de cerca d’informació a internet que permet acotar o ampliar el nombre de resultats que obtenim, en funció de si volem resultats més concrets i…

Què veig

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Pendents, Què veig

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

Aquest curs ha satisfet l’objectiu principal que tenia quan m’hi vaig inscriure, que era tenir una idea general del que són els portafolis digitals i els entorns personals…

Experiències, Què faig

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Què faig, Què veig

Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

  Origen: Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

Pendents