Hola famílies de la classe de Madagascar,
Aquí teníu un petit recull fotogràfic de la festa de la castanyada a la nostra escola.
Esperem que us agradi !!!
Hola famílies de la classe de Madagascar,
Aquí teníu un petit recull fotogràfic de la festa de la castanyada a la nostra escola.
Esperem que us agradi !!!
HOLA CLASSE DE MADAGASCAR,
AQUÍ TENIU UN RECULL DE FOTOGRÀFIES D’ALGUNES DE LES ACTIVITATS QUE HEM FET AQUESTES TRES SETMANES D’ESCOLA.
HEM FET: PLASTELINA, JOC LLIURE, PINTURA AMB TEMPERA I BUFANT AMB CANYETES, ESPAI DE MINIATUTES, JOC LLIURE AL PATI I EXPERIMENTS SURA O NO SURA.
ESPEREM QUE US AGRADI
https://photos.app.goo.gl/nVmmFLSNorzRVDW68