LA CASTANYADA

Ahir vam celebrar la castanyada a l’escola i ens ho vam passar molt bé!!!

Al matí vam anar a veure la paradeta de les castanyeres que ens van venir a veure i després vam rebre la visita d’unes àvies de la classe que ens van explicar un conte. A la tarda vam celebrar amb tots els nens i les nenes de l’escola la festa tot cantant i ballant tots junts. Ah! I també vam menjar castanyes calentes…mmm… bonísssimes!

DIA DE LA DONA A EDUCACIÓ INFANTIL

EL DIA 8 DE MARÇ LES NENES I ELS NENS D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM DEDICAT LA JORNADA A DESCOBRIR I CONÈIXER LA VIDA D’ALGUNES DONES QUE PER LA SEVA PROFESSIÓ I PER LES SEVES ACCIONS HAN DEIXAT UNA PETJADA IMPORTANT A LA NOSTRA SOCIETAT: LA YAYOI KUSAMA, LA CARME RUSCALLEDA, LA MARIA MONTESSORI, LA MALALA YOUSAFZAI I LA MARIE CURIE.

 DURANT ELS DIES PREVIS A LA JORNADA HEM COMPARTIT AMB LA RESTA DE COMPANYES I COMPANYS QUI SÓN  AQUELLES DONES IMPRESSIONANTS QUE SÓN UN REFERENT A LES NOSTRES VIDES I HAN QUEDAT DECORANT EL NOSTRE PASSADÍS D’EDUCACIÓ INFANTIL.