COMENCEM EL SEGON TRIMESTRE!

Hola a tots i a totes,

Després de les vacances de Nadal, hem tornat a l’escola i hem començat el segon trimestre amb moltes ganes i il·lusió. També amb una bona sorpresa:  els reis  han llegit la nostra carta i ens han deixat regals!

Amb les piles carregades i l’alegria de retrobar-nos estem preparats per continuar aprenent i compartir moments plegats.

Benvinguts i benvingudes al segon trimestre!

FOTOS P4 A

FOTOS P4B

BON NADAL!

Tió, tió, tió de Nadal…

Per fi ha arribat el dia que el Tió ha cagat! Avui l’escola feia una olor una mica peculiar… El Tió necessitava una mica d’ajuda per treure el mal de panxa. Això passa per menjar tant!!!

Els nens/es de P4 hem ajudat al Tió i ens ha cagat molts regals.  Quina alegria!

Amb aquesta alegria del Tió, les classes de la Xocolata i dels sucs us volem desitjar a tothom un bon Nadal i un bon any nou!

TIÓ P4B

TIÓ P4A

APRENENTATGE COOPERATIU

A les nenes i nens de P4 ens agrada fer activitats junts!

Confegir mandales i decorar un arbre de tardor, dissenyar cares divertides, Guarnir les lletres de Nadal, classificar blocs lògics, fer una recepta dins del projecte dels Sucs i la Xocolata… han estat entre d’altres algunes de les activitats que hem realitzat en grups cooperatius.

Ens hem esforçat molt per posar-nos d’acord i col.laborar tots i totes dins el grup, per això hi han sortit unes feinetes tan boniques!

Si les voleu veure cliqueu als enllaços!

FOTOS P4A

FOTOS P4B

RACONS DE TREBALL

Ja hem acabat el primer trimestre i volem compartir amb vosaltres algunes fotos dels nostres racons d’aprenentatge. Fem una sessió de racons a la setmana. Habitualment tenim quatre racons: lectoescriptura, logicomatemàtic,  grafomotricitat i sorpresa. Els canviem quinzenalment i tots i totes passem per tots. Quan fem racons tenim dues mestres a l’aula que ens poden atendre de forma més individualitzada.

Ens agraden els racons!

FOTOS RACONS P4A

FOTOS RACONS P4B

El Nadal ja és aquí

Els nens i nenes de P4A i P4B van cantar la cançó de Nadal “El Nadal ja és aquí” a l’aula de música. S’apropen les festes i els nens i nenes de P4 es van posar barrets i diademes de Nadal per cantar la cançó “El Nadal ja és aquí”. Hem estat preparant la cançó durant dies a l’aula de música i ens emportem aquests bonics vídeos del resultat.

Molt Bon Nadal i molt bones festes a tothom!

P4A Vídeo1  P4A Vídeo2 (editat)

P4B Vídeo1   P4B Vídeo2

(Feu click per poder veure els vídeos. Per temes de drets d’imatge s’ha editat un dels vídeos de P4A)

L’ONCLE BUSCALL

Divendres passat, quan vam baixar al pati, ens vam adonar que l’arbre del sorral havia obert els ulls! Quina alegria!! Havíem de trucar l’oncle Buscall per despenjar el tió, del nostre arbre i així poder donar-li menjar perquè s’engreixi i cagui molt.

Aquest dilluns ha vingut l’oncle Buscall a l’escola, acompanyat de la seva cosina i amb ajuda de “la Bastona” ens han despenjat i donat el nostre tió.

Ara ens toca a nosaltres cuidar-lo i donar-li menjar perquè abans de marxar de vacances, quan li piquem i li cantem la cançó ens cagui algun regalet bonic.

Benvingut tió a la nostra escola, et cuidarem molt bé perquè tornis l’any vinent!!

CLICA LA IMATGE PER VEURE LES FOTOS

FEELINGS AND EMOTIONS!

Hello everyone!!

Durant aquestes setmanes els nens i nenes de P4 s’ho han passat molt bé descobrint,  jugant i experimentant amb les seves emocions. Aquí teniu un recull de fotos, una cançó i un joc molt divertit!

During these weeks P4 students have had a great time discovering, playing, and experimenting with their emotions. Here is a collection of photos, a song and a very fun game!

Trobareu el panell interactiu fent clic a la imatge.

HEM SEMBRAT PASTANAGUES!

La classe de la xocolata i dels sucs hem baixat amb la Maria a l’hort i hem sembrat pastanagues.

Primer hem airejat la terra amb una pala, després la Maria ens ha posat a les mans unes llavors molt petitones de pastanagues i les hem escampades per sobre la terra. Fet això amb un rasclet les hem tapades, perquè no se les mengin els ocells i les hem regat.

Així que tararí, tararà… Feina feta! Pastanagues sembrades! Ara ens toca cuidar-les i regar-les perquè  creixin i es facin grans.

Aquí us deixem un petit recull de fotos que podreu veure fent clic a la imatge.

PROJECTE DE LA XOCOLATA

La classe de la xocolata ens estem apropant al tema a través dels contes. En aquest cas hem explicat moltes vegades Hansel i Gretel.

A part, la Júlia ens va proposar fer un taller de cuina. El vam acceptar! Ens vam convertir en cuiners i  el vam fer molt bé.

A través dels grups cooperatius vam fer una caseta de xocolata autèntica.

Ens ho vam passar pipa fent-la. I el millor de tot… és que estava boníssima!

Cliqueu aquí per veure les fotos

PROJECTE DELS SUCS

La classe dels sucs, dins del projecte del nom de la classe, hem  fet de cuiners  tot experimentant sobre com es fan els sucs,  classes i aparelles que podem utilitzar per fer-los.

Dos companys  ens van donar les primeres pistes amb les seves aportacions: El Rubén amb unes  seqüències de com fer un suc i la Júlia Ruiz que va portar unes llimones del seu llimoner i un espremedor per començar a practicar.

Després vam demanar la col.laboració de les famílies que van portar diferents tipus de fruites i eines per treure el suc.  Amb tot el material i les nostres ganes de fer, ens vam organitzar per grups cooperatius, en una primera sessió, i vam realitzar els nostres primers sucs de taronja i  raïm.

En una altra sessió tots junts vam fer suc de nabius i de poma.

Estaven boníssims i ens ho vam passar genial!

Clica la imatge per veure les fotos