Hola a tothom. Avui hem fet les matemàtiques en petits grups, ajudant els uns, compartint els altres…
En acabar tots i totes hem vist que hi ha maneres d’aprendre compartint i que ens ha agradat molt.
Hola a tothom. Avui hem fet les matemàtiques en petits grups, ajudant els uns, compartint els altres…
En acabar tots i totes hem vist que hi ha maneres d’aprendre compartint i que ens ha agradat molt.