P4 I P5 ANEM A L’AUDITORI DE BARCELONA

Foros P4 i Sofos P5 hem anat a l’ Auditori de Barcelona a veure l’espectacle MA ME Mi MOZART. Ha estat molt interessant!!
A l’entrada ens hem fet una foto tots junts!!

Auditori P4 i P5t>

Publicat dins de P-4, p-5, Sortides | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

EMOTIS, FOROS I SOFOS! LES NOSTRES MASCOTES!

Eiii!! Escolteu bé!! Avui ha passat una cosa molt important!! Ha arribat a l’escola una arquitecta de l’equip d’arquitectes que van dissenyar i construir la nostra escola. Ens ha ensenyat els plànols de l’escola, ens ha explicat coses de quan la van construir -fa 20 anys-, hem parlat de les coses que calia arranjar o de noves coses que podiem necessitar, i,… ens ha portat una maleta plena de sorpreses!!
A la maleta hi duia a EMOTIS, que als nens i nenes de P3 els ha agradat per conèixer millor les seves emocions, si estan tristos o enfadats!
També hi portava a FOROS, a qui li agrada parlar, cantar, pintar, ballar,… igual que a les nenes i nens de P4.
i per últim ens ha ensenyat a SOFOS, que diu que pensa molt, raona, busca solucions, altres maneres de fer la mateixa cosa. a P5 ens ha motivat molt i ens hi hem fet amics.
Així que l’arquitecta ens ha deixat aquests amics tal que puguem seguir construint ESCOLA des de les EMOCIONS, L’EXPRESSIÖ i L’ART, i El PENSAMENT!

Un repte il.lusionant!!

EMOTIS, FOROS, SOFOS!! LES NOSTRES MASCOTES

FEM LA CASTANYADA!!

Per fi, ja ha arribat el dia de la Castanyada. Avui estem de festa tot el dia!! Al matí veiem un teatre de titelles de la Maria Castanyera, que com que era tan despistada, collia cargols pensant-se que eren castanyes!!
A la tarda ens ha vingut a veure la Castanyera!!! És tan velleta!! Baixa contenta de la muntanya, amb el cistell ple de castanyes. Ens encanta escoltar les històries que ens explica.
Mengem panellets, castanyes i moniatos, i cantem i ballem fins que no podem més!!!

Quina festassa!!!

FEM LA  CASTANYADA

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

FEM PANELLETS

Ja arriba la Castanyada, i ens preparem fent panellets.
Els fem d’ametlla, de pinyons, de xocolata i de cirera.
Quedaran boníssims!!

Fem Panellets

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

LA CASTANYERA DESPISTADA

La Maria Castanyera és mooolt despistada!! Ha perdur la faldilla, la camisa, els esclops, el mocador, …
Sort que l’hem ajudat, i entre totes i tots hem trobat la seva roba perduda pel bosquet!!!

Aix!!! Que despistada!!

LA CASTANYERA DESPISTADA

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

LA TARDOR D’ARCIMBOLDO

Quina manera més divertida de treballar la tardor. Mireu què va fer Arcimboldo fa segles, i què fem nosaltres ara!!

TARDOR D'ARCIMBOLDO

Publicat dins de General, p-5 | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

PINTEM UN BANC SOLIDARI PER LA PAU

Al Pati-Art hem pintat els bans del pati. les nenes i nens d’Educació Infantil n’hem pintat un per la Pau, és de color blanc!

UN BANC PER LA PAU

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

A P3 FEM RACONS DE TREBALL

Treballem en racons, enfilem macarrons, posem pinces al sol com si fossin rajos, fem plastelina, o dibuixos amb puis per agilitzar els nostres dits!
Mireu que divertit!

RACONS DE TREBALL A P3

Publicat dins de General, P-3 | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

A P5 APRENEM A LLEGIR

Quina sort! A P5 tenim padrins lectors. Sónb nenes i nens de 5è A que ens auden a aprendre a llegir.
Vam fer una festa de trobada per saber qui seria el nostre padrí o padrina, i cada dimecres al matí ens trobem per fer activitats de lectura.
Segur que ben aviat llegirem molt!!

PADRINS LECTORS A P5

Publicat dins de General, p-5 | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

A P3 ENS HO PASSEM MOLT BÉ!

Mireu com pintem, esmorzem i juguem! Ens agrada l’escola!!

A P3 ENS HO PASSEM BÉ!

Publicat dins de General, P-3 | Etiquetat com a | Deixa un comentari