Hora de fer música!

Bon dia nens i nenes de P4,
Aquesta setmana us deixo dues activitats musicals. Espero que us agradin molt!
 
PROPOSTA 1: CANÇÓ + JOC DE MANS
Aquí teniu la cançó “Epo”! És hora de cantar i ballar!

 
PROPOSTA 2: AUDICIÓ 
Aprofiteu un moment de calma per mirar aquest vídeo musical ple de fantasia.
 

Per  entregar les activitats i demanar-me  qualsevol dubte podeu enviar-me un email a: mar.mascaro@salesianas.org

Una abraçada molt forta!!

Mar

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *